שמועות: אפל תשיק בספטמבר שני מכשירים חדשים חוץ מהאייפון – iPod Touch 3G ו-iPad HD

הבלוג הגרמני AppleSpot דיווח אתמול שאפל מתכוונת להכריז בספטמבר הקרוב, יחד עם האייפון החדש, על סט חדש של אייפוד טאץ’ בעל קישוריות סלולארית, בדומה לנעשה עם המכשירי האייפד. על פי הפוסט בבלוג, את האייפוד ניתן יהיה לרכוש דרך חברות הסלולאר השונות, בתוספת חבילות גלישה מתאימות. הדבר יהפוך את האייפוד לסוג של מיני-אייפון, כפי שטענו לא פעם שמועות דומות. משמעות נוספת לכך היא שאפל מתכוונת להעשיר את היצע מכשיריה בתגובה למגוון ההולך וגובר של מכשירי אנדרואיד.

העובדה שהבלוג הגרמני אינו ידוע באמינותו לגבי שמועות הנוגעות לאפל רק מחזקת את טענתי כי מדובר בצעד מיותר, באם הוא אמיתי. למה לאפל ליצור מכשיר זהה בתכונותיו לאייפון וללא האפשרות להוצאת וקבלת שיחות ומסרונים? משהו שאפשרי די בקלות אמצעות לא מעט אפליקציות.

שמועה נוספת, המגיעה ממקור מהימן יותר, מדווחת על השקתו של iPad HD, גרסה משודרגת של מכשיר ה-iPad 2 שתהיה בעלת צפיפות פיקסלים גדולה אף יותר ותציג רזולוציה מרשימה של 2048×1536 פיקסלים (לעומת 768×1024 ב-iPad 2). אפל מתכוונת למתג את המכשיר גם כ”פרו”, שייחשב כטאבלט המתקדם ביותר שלה, בדומה ל-MacBook Pro המותאם לבעלי דרישות גבוהות. בנוסף, יאובזר הטאבלט החדש בגרסה חדשה ומתקדמת יותר של אפליקציית Final Cut.

בכל אופן, אלו עדיין שמועות – כעת צריך רק לחכות ולראות אם אכן כך הדברים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים