הוכרזה: Corning Gorilla Glass 6 – עמידה יותר בפני נפילות מרובות

Corning Gorilla Glass (תמונה: Corning)

קורנינג (Corning) פרצה לחיינו עם מוצר ה-Gorilla Glass בשנת 2007, ומאז הרגע בו עשתה את הצעד הראשון בתחום, ממשיכה לדאוג כי כל דור חדש של זכוכית המגן הפופולרית יספר כשדרוג משמעותי. כעת מציגה החברה את הדור החדש של הזכוכית, ה-Gorilla Glass 6, אשר מגיעה עם עמידות משופרת בפני נפילות מרובות אך ללא שיפור בעמידות בפני שריטות.

על פי נתוניה של החברה, הזכוכית המדוברת משולבת כיום בלא פחות מ-6 מיליארד מכשירים מסביב לעולם, תחת 45 מותגי סמארטפונים מרכזיים, ביניהם נמצא את סמסונג, LG, שיאומי ומותגים רבים נוספים. בנוסף לכך, החברה מציינת כי בזמן שזכוכית הגורילה גלאס 6 הצליחה לשרוד כ-15 נפילות בממוצע מגובה של מטר, זכוכיות של חברות מתחרות לא שרדו את הנפילה הראשונה.

הנתון המצוין לעיל מדבר על מספר הנפילות הממוצע, ומהווה שיפור של פי 2 מהדור הקודם של הזכוכית. בין שאר הנתונים המוזכרים, חושפת קורנינג מחקר של קבוצת המחקר Toluna, לפיו האדם הממוצע נוטה להפיל את המכשיר הסלולרי שלו 7 פעמים בשנה, ובכ-50% מהמקרים, הנפילות הן בגובה של מטר או פחות.

עקב כך, דאגה קורנינג לבצע את בדיקות הנפילה של המכשיר מגובה של מטר, מה שהוביל לתוצאה כי הזכוכית שרדה כ-15 נפילות. יתרה מכך, החברה מציינת כי לא רק ששיפרה את עמידות הזכוכית בפני נפילות מרובות, אלא שכעת תוכלו גם להפיל את המכשיר מגובה רב אף יותר.

בנוסף, שמה קורנינג דגש על השימוש ההולך וגדל בזכוכית בגב מכשירי הסמארטפון ומספקת עם ה-Gorilla Glass 6 עדכונים שיאפשרו ביצוע טעינה אלחוטית ללא הפרעות לצד העמידות בפני שריטות והנפילות בזכותן ידועה זכוכת המגן של החברה. את הזכוכית החדשה נתחיל לראות משולבת במכשירים החל מהחודשים הקרובים.

תוכלו לצפות באירוע ההכרזה ובמצגת המלאה של קורנינג על ה-Gorilla Glass 6 בוידאו הבא:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים