Polygod, משחק הפעולה הצבעוני בסגנון Quake, יגיע ל-Switch של נינטנדו

פוליגוד (Polygod) הוא משחק יריות ממבט ראשון מהיר וארקיידי, באופן המזכיר את Quake והמשחקים הדומים מתקופתו. המשחק זמין כבר ככותר “גישה מוקדמת” (Early Access) ב-Steam, שם זכה לביקורות חמות מצד השחקנים. כעת נחשף כי המשחק יגיע גם ל-Switch ול-Xbox ב-17 באוגוסט.

המשחק מפותח על ידי חברת Krafted Games, ומתמקד במשחקיות הישנה והטובה של משחקי יריות ארקיידיים, כולל קפיצות משוגעות ומגוון כלי נשק. המשחק מציג מצבי שיתוף פעולה (Co-op) כמו גם לחימה מול שחקנים אחרים (PvP). אם התגעגעתם למשחקים בסגנון זה, מומלץ לפתוח יומנים ולרשום את תאריך הגעתו לקונסולה הקרובה לביתכם (או, לפתוח Steam ולהתנסות כבר כעת).

בטריילר המצורף ניתן גם להתרשם מהגרפיקה של המשחק, שכפי שנרמז משמו, מורכבת מפוליגונים בולטים. הגרפיקה נראית כשילוב בין סגנון אינדי מודרני פשטני, לבין סגנון נוסטלגי מימים עברו. כך או כך, לא ניתן להתעלם מהאופי הצבעוני של המשחק, והשימוש בצבעים בולטים בכל מקום – החל מזירות המשחק ועד לאפשרויות בתפריטים השונים.

נראה כי למשחק תהיה מערכת התקדמות ופתיחת יכולות וחפצים, כאשר עיקר המערכת טמון ב”נשמות” של אויביכם. כשתחסלו אויבים תצברו נשמות, ואיתן תוכלו לרכוש “ברכות” שונות שיקנו לכם יכולות חדשות. לדוגמה: עוצמת ירי מוגברת, או יכולת להירפא כאשר אתם פוגעים באויב. נראה כי יש שלל “ברכות” שאפשר לקבל ולהשפיע איתן על המשחקיות.

מלבד זאת, נראה כי ישנם גם קרבות בוסים, שלבים המיוצרים באופן פרוצדורלי, וכל מיני הפתעות המחכות בין השלבים השונים. גרסת ה-Switch לא תגיע עם רכיב ה-PvP (נכון לעת זו), אך תקבל אפשרות מיוחדת לשליטה במשחק, שתשלב גם את בקרי התנועה.

מחיר המשחק יהיה 15 דולרים או 16.59 אירו בהתאם לאיזור.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים