צפו בטריילר לעונה 2 של מסע בין כוכבים: דיסקאברי

סונקה מרטין-גרין מתוך “מסע בין כוכבים: דיסקאברי” (צילום: Jan Thijs, תמונה באדיבות CBS/Netflix)

רשת CBS חשפה טריילר חדש לעונה 2 של “מסע בין כוכבים: דיסקאברי” (Star Trek: Discovery). החשיפה נעשתה במהלך כנס קומיק-קון (Comic-Con) בסן דייגו. “דיסקאברי” היא סדרת פריקוול ל”מסע בין כוכבים” המקורית, ומתרחשת כעשור לפני שקפטן קירק וחברי הצוות שלו יצאו לחקור את הלא-נודע.

העונה הראשונה של “דיסקאברי” הסתיימה כאשר ספינת החלל דיסקאברי פגשה את האנטרפרייז האגדית. מפקד האנטרפרייז הוצג כלא אחר מאשר קפטיין פייק האגדי, מי שהיה קברניט האנטרפרייז לפני ג’יימס קירק. את פייק ישחק אנסון מאונט (Anson Mount) מ”גיהנום על גלגלים” של AMC, ובעונה החדשה הוא יקח פיקוד על הדיסקאברי. למה? כי רק לדיסקאברי יש את היכולת לאתר ולחלץ את קצין המדע הראשי שלו – ספוק.

ספוק, שבסדרה המקורית שוחק על ידי לאונרד נימוי המנוח, ובסרטים החדשים שוחק על ידי זכארי קווינטו, הוא חצי אדם חצי וולקני – גזע חייזרים המנותקים מהרגשות שלהם, ופועלים לחלוטין בצורה לוגית. אביו של ספוק הופיע כבר בעונה הקודמת, ולא במקרה – הוא אביה המאמץ של מייקל, גיבורת הסדרה.

את מייקל משחקת סונקה מרטין-גרין (Sonequa Martin-Green) מ”המתים המהלכים”, והיא כמובן תעשה כל שביכולתה כדי לעזור לפייק למצוא את אחיה החורג. בגלל האימון הוולקני שהיא עברה, ובגלל המסע המטלטל שלה בעונה הקודמת, נוצר מצב בו היא היחידה שמסוגלת לפענח את אותות המצוקה של ספוק ולמצוא אותו בזמן.

אין עדיין תאריך יציאה לעונה השניה של “מסע בין כוכבים: דיסקאברי”, אך היא צפויה לעלות לשידור בשנה הבאה, כנראה בתחילתה. כל הפרקים יהיו זמינים בישראל בנטפליקס (Netflix) יום אחרי יציאתם בארה”ב וקנדה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים