הכירו את King Tide: באטל רויאל מתחת למים עם טוויסט מרענן

אם חיפשתם את הגימיק הבא בעולם הבאטל-רויאל, כנראה שהוא נמצא מתחת למים. המשחק King Tide לוקח את נוסחת הבאטל-רויאל המוכרת, מעביר אותה לאוקיינוס ומוסיף טורפי-על שצריך להיזהר מהם. אבל זה לא הדבר היחיד המעניין במשחק: שינויים קטנים, כמו שובלי ירי והאפשרות לשחות לכל כיוון, יכולים להתגלות כטוויסט מעניין מאוד לז’אנר.

המשחק מגיע מחברת Digital Confectioners שיצרה גם את המשחק Depth, בו צוללנים נלחמים בכריש הנשלט על ידי אחד השחקנים. מסתבר ש-Digital Confectioners היו בין הראשונים שרצו לפרוץ עם משחק בז’אנר הבאטל רויאל, כאשר התחילו לעבוד על הקונספט עוד ב-2015, לאחר שראו כמה מודים בסגנון שמשכו את תשומת לבם. עם זאת, הם העדיפו להתרכז במשחק Depth, ולכן שמרו את הרעיון בצד, עד עכשיו.

לא עוד למות מיורים חבויים: שובלי הכדורים יגלו לכם מהיכן יורים לכיוונכם

ל-King Tide יש פוטנציאל להציג כמה חידושים מעניינים לז’אנר. ראשית, ניתן לנוע באופן מרחבי ללא הפרעה (גם למעלה ולמטה), ולכן קרבות הירי הופכים למעניינים ומגוונים יותר. היריות מותירות שובל, כך שתמיד תדעו מאין ירו עליכם. הסביבות יכולות להיות עשירות ביותר: המפתחים מבטיחים ספינות ששקעו, שוניות מלאות חיים, מעבדות אנושיות שננטשו, וכן הלאה. עם התלבושת הנכונה, הסוואה במשחק יכולה להפוך לגורם מרכזי ומעניין.

מהתמונות שפורסמו עד כה, נראה כי המשחק ניחן גם בסגנון ויזואלי ייחודי ומעניין. הגרפיקה במשחק מספקת השתקפויות מרהיבות של פני הים, ורקע הים הכהה מאפשר להביא לתשומת לבנו פרטים צבעוניים ועשירים הנמצאים קרוב יותר אלינו. זהו שינוי מרענן מהערפל האפרפר של PUBG.

אם שחקנים אחרים זה לא מספיק, צריך להלחם גם בכרישים קטלניים

כמובן, ישנם גם הכרישים: “היכונו לפגוש את הזנים הקטלניים ביותר של כרישים, שיעקבו אחריכם”, נמסר מהמפתחים. “הם יכריחו אתכם להמשיך להתקדם, או שתכירו מקרוב את השיניים שלהם, החדות כתער”. נראה כי למעט כרישים אימתניים, יהיו גם מטעני עומק שיוטלו לעברינו, ונצטרך להתחמק מהם. נראה כי בדומה למשחקי הבאטל רויאל שהכרנו עד כה, ניתן לשחק לבד (סולו) או בקבוצה (Squad).

המשחק צפוי להגיע ל-Early Access בסטים באוגוסט, ויעלה 14.99 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים