הוכרז: The Cycle, משחק פעולה חדש ממפתחי Spec Ops: The Line

חברת Yager, המוכרת בזכות המשחק המוערך Spec Ops: The Line, הכריזה כעת על משחק חדש ששמו The Cycle. מדובר במשחק פעולה מגוף ראשון, מרובה משתתפים, בו קבוצה של עשרים שחקנים צריכה להתחרות על משימות שונות על פני כוכב לכת חייזרי ומשונה עם בעלי חיים יוצאי דופן. השחקנים מוצנחים מהשמיים, וצריכים למצוא את דרכם ברחבי המפה.

בעוד שהדבר נשמע קרוב לנוסחת הבאטל רויאל, המפתחים מתעקשים שמדובר במשחק שונה, וקוראים לו “משחק משימות תחרותי”. כל אחד יכול לתקוף כל שחקן אחר, אך מצד שני ניתן גם לכרות ברית עם כל שחקן אחר, והמשחק משלב הדיפת איומים סביבתיים עם לוחמה מול שחקנים אחרים. המפתחים מגדירים זאת כ-“PvEvP”, ומציינים כי “אם תפגשו שחקנים אחרים בדרך, הכל יכול לקרות.” לפי החברה, כל סיבוב אמור להמשך כעשרים דקות.

בין המשימות שיכולים השחקנים לקבל ניתן למצוא דוגמאות כמו ציד או איסוף מינרלים. בזמן שתנסו להשלים את המשימה, תצטרכו לשים לב לשחקנים אחרים שיכולים להוות איום, היות וגם הם מתחרים על אותם המשאבים. בטריילר שצורף להכרזה ניתן לראות בעיקר את עיצוב העולם המשונה והמסקרן, וקפסולות אשר נוחתות מהשמיים. קפסולות אלו נושאות את השחקנים שהולכים להתחרות בזירה, כפי שניתן לראות בוידאו.

חברת Yager פיתחה את המשחק המוערך Spec Ops: The Line. מדובר היה במשחק שהתחיל ככותר אקשן גנרי למדי, אולם עד מהרה השחקן לומד כי משהו לא בדיוק “מרגיש נכון” במשחק. התרחישים המוזרים והרמזים מתחילים להיערם עד שהמשחק חושף את סודו, ומגלה כי ישנה מחשבה עמוקה וביקורתית מאחורי הקלעים.

The Cycle צפוי להגיע ל-Steam, עם סבב בדיקות מוקדם שיתחיל באוגוסט. נמסר כי גרסה לקונסולות מתוכננת בהמשך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים