שעון ה-Galaxy Watch נחשף בתמונות דרך אתר סמסונג הרשמי

Galaxy Watch (תמונה: Sammobile) Galaxy Watch (תמונה: Sammobile)

בדרך זו או אחרת, זה תמיד קורה. אנחנו מתקרבים למועד ההכרזה, ו”בטעות לחלוטין”, עובד תמים לגמרי לוחץ בטעות על כפתור השיתוף ומעלה תמונה של מכשיר כזה או אחר לאתר החברה הרשמי. מיד לאחר שהדבר מתחיל לרוץ ברשת, באורח פלא לחלוטין, החברה עולה על הטעות ומסירה את התמונה. תרגיל שיווקי או טעות שלא מפסיקה לחזור על עצמה? לעולם לא נדע. לעומת זאת, נוכל לציין כי הדבר קרה לסמסונג, שוב, הפעם עם שעון ה-Galaxy Watch.

השעון, אשר הוזכר מספר פעמים בעבר, צפוי להגיע עם מערכת ההפעלה Tizen OS בגרסה 4.0, לעבור תהליך ייצור מסוג PLP הגורם למעבד להיות דק וזול יותר, ובנוסף, להגיע עם סוללה בקיבולת 470 מיליאמפר/שעה וחיישן למדידת לחץ הדם. בנוסף, נוכל לשער כי השעון גם יביא עמו עמידות בפני מים ואבק בתקן IP68, תמיכה בקישורית בלוטות’ בגרסה 5.0 ומסך מסוג Super AMOLED.

Galaxy Watch (תמונה: SlashLeaks)
Galaxy Watch (תמונה: SlashLeaks)

על פי הדיווחים האחרונים, השעון המוזכר עתיד להגיע בשתי גרסאות שונות המציעות גדלי מסך שונים ומספרי דגם נפרדים. הדגם הראשון יענוד את מספר הדגם SM-R800, בשעה שמספר הדגם השני יהיה SM-R810. דגם ה-R810 הוא זה שעבר דרך אתר החברה הרשמי, ובאמצעות זה נוכל לאשר כי יגיע בקוטר של 42 מילימטרים, עם מסך בגודל 1.2 אינץ’ ברזולוציה הדומה לזו המשולבת בדגמים הקודמים (360 על 360 פיקסלים).

מבנה השעון אינו מציג חידוש משמעותי, והעיצוב הכללי נותר דומה למדי. מנגד, סמסונג בחרה לחדש את הסדרה עם צבע חדש המעניק גוון ורוד-מוזהב לסדרה הידועה בצבעיה הכהים. לצד הדברים הללו, השעון משוער להגיע עם דרך חדשה לאינטראקציה עם ממשק המשתמש כדוגמת המסגרת המסתובבת אותה הכרנו עם הסדרה הקודמת.

על סדרת ה-Galaxy Watch תכריז סמסונג באירוע הכרזה אותו תקיים ב-9 באוגוסט, בזמן שתאריך ההשקה של המכשירים אשר יוצגו במסגרת האירוע עומד על ה-24 באוגוסט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים