שחקו בחינם: Overwatch נפתח למשחק בחינם לסוף השבוע

בליזארד מזכירה לנו שפורטנייט זה לא הכל ומכריזה על סוף שבוע חינמי ב-Overwatch. סוף השבוע החינמי זמין לשחקני המחשב האישי, החל מה-26 ביולי ויימשך עד ה-30 ביולי. שחקני PC עם חשבון Battle.net יכולים להתחיל לשחק כבר עכשיו.

לפי הודעת החברה כל הדמויות של המשחק יהיו זמינות להתנסות. מדובר על לא פחות מ-28 דמויות, ביניהן גם הדמות החדשה ביותר שהתווספה למשחק רק לא מזמן: Wrecking Ball, האוגר הקטלני. מלבד שלל הדמויות, תוכלו להתנסות גם ב-18 מפות, על פני כמה מצבי משחק כמו “משחק מהיר” (Quick Play), משחק מותאם אישית (Custom Games) וארקייד.

בסוף השבוע החינמי תוכלו לטעום את ההתקדמות במשחק, לעלות רמות, לפתוח ציוד חדש ואפשרויות קוסמטיות עבור הגיבורים שלכם. כמו כן, תוכלו לקבל “קופסאות שלל” (Loot Boxes). כמצופה, אם תחליטו לרכוש את המשחק, התקדמותכם תישמר ותוכלו להמשיך מהנקודה בה הפסקתם. לשם כך יש להקפיד לרכוש את המשחק באותו החשבון שבו שיחקתם בסוף השבוע החינמי (חשבונכם ב-Battle.net).

Overwatch הוא משחק פעולה מגוף ראשון של בליזארד, המציע גיבורים בעלי יכולות שונות, וזורק אתכם למשחק קבוצתי בזירות לחימה שונות. המשחק מחדד את נוסחת ה-Classes המוכרת לנו ממשחקים וותיקים הרבה יותר, כמו TF2, אך לכל דמות יש אופי ניכר וייחודי. בין הדמויות יש הבדלים רבים, והדמות שתבחרו תשפיע על סגנון המשחק שלכם בצורה משמעותית.

למידע נוסף, גשו לאתר החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים