לגו פורטנייט: גיימר יצירתי הפיק סרטון גיימפליי מדהים שנראה אמיתי

קדחת הפורטנייט לא פסחה על יוצר בריטי, גיימר המתכנה “ברלי ריגל” (Bearly Regal). הגיימר היצירתי החליט לשדך בין המשחק הפופולארי פורטנייט, לבין תחביב אחר שלו: לגו. כך נוצר סרטון “משחקיות” מרשים ביותר בו ניתן לראות איך פורטנייט היה מתנהל כמשחק לגו. הסרטון מפורט באופן מפתיע, ונראה אמין ביותר, עד כדי כך שניתן להתבלבל ולחשוב כי מדובר במוצר רשמי של Epic, במקום פרויקט של מעריץ מסור.

הסרטון המרשים של ברלי ריגל מחולק לשניים. ראשית, ישנו מעיין טריילר כללי וקצר המציג את המשחק, ולאחר מכן למעלה מעשר דקות של משחקיות באחד האיזורים המוכרים ביותר בפורטנייט, שנראה בסרטון בגרסת הלגו. הטריילר מעוצב בסגנון פורטנייט, עם גופנים ומוזיקה בהתאם.

מבחינת משחקיות נראה כי הסרטון משחזר את חוויית פורטנייט בצורה אמינה. אנשי הלגו הקטנים מזנקים מהאוטובוס המעופף, וצונחים לעבר הקרקע עם מטריות (במקום מצנחים). המקוש הגדול של פורטנייט נראה כאן כאביזר פלסטיק של לגו, אך נראה כי הוא משיג את אותה מטרה, ומאפשר לפרק כל אובייקט במפה לאבני הבניין הבסיסיות של לגו.

מעבר לכך ניתן לראות קטעי לחימה משכנעים עם מגוון כלי נשק, בין אם מדובר בחץ וקשת, רובי צלפים או משגרי טילים. אלא שבניגוד לפורטנייט, יש בגרסת הלגו גם כמה דברים יצירתיים יותר, כמו השלכת כדורי-רגל אחד על השני, רובה הממלא מים בבורות בקרקע, ואפילו גיטרות חשמליות. השחקנים מתרוצצים בין בנייני הלגו, ויכולים גם לנהוג בכלי רכב. כאשר מטען נפץ מתפוצץ על הקרקע, נוצר מכתש-לגו החושף את אבני הלגו מהן מורכבת ה”אדמה”.

כל זה מוגש בגרפיקה צבעונית ועם ממשק המזכיר את המשחק המקורי. המבנים הבולטים ועצי הפלסטיק לא רחוקים מדי ממקביליהם בפורטנייט. למעשה, הסגנון החצי-מצויר של פורטנייט יכול להתאים מאוד לעולם הלגו, כפי שנראה בסרטון, ולהתאים מאוד גם לקהל היעד הצעיר יותר המשותף למשחקים.

מה שמשלים את האשליה, כמובן, הוא אלמנט הבניה, המשתלב בעולם לגו באופן טבעי. בסרטון ניתן לראות כיצד האובייקטים שניתן לבנות בפורטנייט, כמו קירות, מדרגות ומשטחים, נבנים באופן אלגנטי מקוביות לגו ומשמשים את השחקנים, בדיוק כמו האובייקטים המקבילים בפורטנייט. האשליה כה מוצלחת עד כי חלק מהצופים טעו לחשוב כי מדובר במוצר אמיתי שיגיע לעולם פורטנייט בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים