מכונת הכביסה Samsung AddWash – לא משאירים בגדים מאחור

מכונת כביסה AddWash (תמונה: Samsung) מכונת כביסה AddWash (תמונה: Samsung)

מכונת הכביסה AddWash של סמסונג מציעה את האפשרות להוסיף פרטי כביסה ששכחנו מאחור דרך פתח נוסף הממוקם על גבי דלת המכונה, כך שגם אם שכחתם את אחת הגרביים מאחור או מתחשק לכם להוסיף עוד קצת מרכך בשביל ריח טוב יותר – תוכלו לעשות זאת גם מבלי לחכות עד תום תכנית הכביסה. אבל ה-AddWash היא לא מכונה של טריק אחד ומאפשרת מגוון תכניות לסוגי כביסה שונים, מניקוי קל ועד קשה, יחד עם מנוע חסכוני וגוף חימום העמיד יותר בפני אבנית.

לא משאירים בגדים מאחור

סדרת מכונת הכביסה של סמסונג מציעה את דגם WW70K5213 להזנה של עד 7 ק”ג כביסה, דגם WW8SJ4260KW, עם אפשרות של עד 8 ק”ג כביסה ודגם הפרימיום WW90K5410UW המאפשר להזין עד 9 ק”ג של כביסה. תוספת פתח ה-AddWash מאפשר להוסיף פריטי כביסה נוספים בזמן ביצוע פעולת תכנית הכביסה, כך שלא נדרש להמתין עד לסיומה. סמסונג שילבה פתח קידמי על גבי דלת המכונה, זה נפתח במשיכה קלה בידית בזמן ריצת התכנית, ומוגן על ידי מנגנון בטיחותי שימנע מהמשתמשים לפתוח את ה-AddWash באמצע סחיטה, כאשר טמפרטורת העבודה גבוהה או כאשר ישנם מים רבים מידי במכונה.

לחיצה קלה על כפתור השהיית תכנית הכביסה, והדלת הקדמית ניתנת לפתיחה לשם הוספת בגדים נוספים הדורשים רק שטיפה קלה או סתם בגדים ששכחנו מאחור. ומי שמעוניין להוסיף את מרכך הכביסה רק לקראת סיום התכנית לתוספת ריח משמעותית יותר, יכול לעשות זאת דרך פתח ה-AddWash של מכונת הכביסה גם כן.

פעולה חסכונית יותר

מאחר שפתח להוספת כביסה אינו הדבר היחיד שעושה את מכונת הכביסה, בסמסונג דאגו לשלב מספר טכנולוגיות נוספות במכונת ה-AddWash. תוף היהלום, אשר מוכר מסדרות רבות של מכונות הכביסה של החברה, מגיע גם לדגם ה-WW70K5213. עיצוב היהלום מאפשר חיכוך גבוה עם הבגדים, לשם הסרת לכלוך באופן אפקטיבי יותר, כאשר חורים קטנים יותר המשולבים בתוף מאפשרים הפחתה במשיכת הבגד וסיבי הבגד לשם שיפור התנאים עבור כביסה עדינה.

סדרת מכונות הכביסה Samsung AddWash מציעה מגוון תכניות לסוגי כביסה שונים אשר יתרמו גם לחיסכון בצריכת החשמל של המכונה. פעולת ה-Eco Bubble מאפשרת את השריית הבגדים בקצף, מה שמאפשר את חדירת הסבון בצורה טובה יותר לבגדים גם בעבודה עם מים בטמפרטורות נמוכות, אך מעבר לכך, מאפשרת ההשרייה בקצף לנקות גם כתמים קשים יותר כמו כתמי דשא, איפור, יין, שוקולד, ואפילו דם.

מכונת כביסה Samsung AddWash משלבת מנוע Digital Inverter התורם לחיסכון מהותי נוסף בצריכת החשמל של המכונה. המנוע החכם מסתובב במהירות הדרושה לכל שלב בתוכנית הכביסה ולא בפולסים כמו מנוע רגיל, ובנוי ללא פחמים ומברשות כך שאינו דורש זמן התקררות כמו מנוע סטנדרטי, כך שתוכניות הכביסה מהירות יותר לעומת מכונה עם מנוע אוניברסלי הסטנדרטי.

לבסוף ישנו גוף החימום הקרמי המשולב במכונת הכביסה Samsung AddWash. הציפוי בחומר הקרמי מאפשר אטימה טובה יותר לגוף החימום ועמידות גבוהה יותר בפני אבנית ותורם להארכת חיי גוף החימום, כאשר החיסכון בחימום האבנית בעת פעולת המכונה לשם הגעה לטמפרטורה הרצויה בחימום המים פירושו חיסכון נוסף בצריכת האנרגיה.

סדרת ה-AddWash של סמסונג מגיעה עם פתח כניסה גדול לבגדים ופתח קטן נוסף להכנסת בגדים שנשכחו בעת הזנת התכנית המקורית. היא מציעה אפשרויות תוף גדולות להזנה של החל מ-7 ק”ג ועד 9 ק”ג בגדים ומציעה תכניות עבודה רבות לניקוי בגדים עדינים וגם כתמים קשים, יחד עם אפשרויות סחיטה מגוונות עד למהירות של 1,200 סל”ד. את המכונה מציעה סמסונג לרכישה במחיר מומלץ לצרכן של החל מ-2,190 שקלים עם אחריות לשנה מטעם היבואן הרשמי בישראל, סמליין.

הכתבה בשיתוף סמסונג


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים