סמסונג משחררת סדרת טיזרים לקראת ההכרזה על ה-Galaxy Note 9

Samsung Galaxy Note 9 (הדלפה: evleaks@) Samsung Galaxy Note 9 (הדלפה: evleaks@)

כשאנחנו במרחק של כשבועיים בלבד ממועד ההכרזה הרשמי על סמארטפון הדגל הבא מבית סמסונג, החברה ממשיכה להחזיק את הבאזז באוויר ומשחררת סדרת טיזרים המדגישים מספר פיצ’רים שישופרו עם הצגתו של ה-Galaxy Note 9. בין הטיזרים נוכל למצוא התייחסות לשיפור בחיי הסוללה, נפח אחסון גבוה אף יותר והאצת המהירות הכוללת של המכשיר.

המוטו המלווה את סדרת הטיזרים החדשה מוצג דרך המשפט “A lot can change in a day” (הרבה יכול להשתנות ביום) ומרמז על הפרדה בין היום שלפני ההכרזה על המכשיר החדש ליום שאחריו. כידוע, על דגם ה-Galaxy Note 9 תכריז סמסונג ב-9 באוגוסט, שם צפויה החברה להציג גם רמקול חכם, שעון חכם ומטען אלחוטי המסוגל להטעין זוג מכשירים במקביל.

בנוסף לסדרת הטיזרים אותם הציגה סמסונג, האחרונה דאגה גם לשחרר סדרת סרטונים קצרים המדגישים את החסרונות של אפל בהשוואה אליה. לסדרת הסרטונים קראה החברה Ingenius, זאת בזמן שהשיר המלווה את הסרטונים הוא הלהיט Genius של ההרכב המוזיקלי LSD הכולל את המוזיקאי לברינת’, יחד עם הזמרת סיה והתקליטן דיפלו, אשר מרכיבים יחד את השם LSD.

על הנייר, שלושת השיפורים המוצגים בטיזרים מובאים לידי ביטוי בדמות סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה שתהיה אחראית על השיפור בחיי הסוללה, זיכרון עבודה העומד על 8 גיגה-בייט שישפר את מהירות המכשיר, ונפח אחסון בגודל 512 גיגה-בייט שידאג לכך שהזיכרון לא יגמר לכם כמעט אף פעם. בנוסף לדברים הללו, גם המכשיר עצמו הודלף בתמונות הכרזה רשמיות לצד מפרטו המלא ואף למדנו כי המשחק Fortnite לאנדרואיד עשוי להגיע תחילה למכשיר הגלקסי נוט 9, כך שלא נותרו המון הפתעות לצפות להן.

את סדרת הסרטונים המלאה הפיצה החברה דרך ערוץ היוטיוב הרשמי שלה ותוכלו לצפות בהם כאן:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים