סוני חושפת טריילר חדש לסרט האימה סלנדרמן

סלנדרמן (תמונה באדיבות פורום פילם)

סוני (Sony) שחררה טריילר חדש ל”סלנדרמן” (Slender Man). הסרט מבוסס על האגדה האורבנית שנולדה במקור מתחרות תמונות באינטרנט, אבל מאז הפכה לתופעה מפחידה שמציתה את דמיונם של מיליונים – האגדה על האדם הגבוה והדקיק שבא אל ילדים ובני נוער במצוקה ומעלים אותם.

הסרט מתרחש בעיירה קטנה במסצ’וסטס שבארצות הברית. אנחנו רואים ארבע נערות, חברות קרובות מאוד. הן משועממות ולא מרוצות מהחיים בעיירה, אבל בו זמנית נדמה שהן גם שמחות מאוד להיות זו עם זו. אלא שאחת מהן, קייטי, נעלמת. חבורתיה מגלות שהיא חקרה את סלנדרמן, ואולי ניסתה אפילו לזמן אותו. הן מחליטות להתחקות אחר הצעדים שלה, בתקווה לגלות מה קרה לה.

פוסטר לסרט Slender Man
תמונה: Sony Pictures

אלא שהזימון אכן עובד, ובצורה נוראית. כי מרגע שסלנדרמן מזומן, נדמה שאי אפשר להשתחרר ממנו. כנהוג באינטרנט, אי אפשר לבטל משהו שכבר ראינו – ברגע שראינו אותו, הוא שם, בתודעה. הנערות חוזרות מהיער, וסלנדרמן חוזר אתן – וממשיך לרדוף אותן בכל מקום אליו ילכו. הן רואות אותו בכל מקום, ואף אחד אחר לא רואה אותו מלבדן, כי הן אלה שזימנו אותו, והוא נגלה רק בפניהן.

“סלנדרמן” צפוי לעלות למסכי בתי הקולנוע בישראל ב-23 באוגוסט 2018. בסרט יככבו ג’ואי קינג (Joey King) מ”לזמן את הרוע” והסדרה “פארגו”, אנאליס באסו (Annalise Basso) מ”קפטן פנטסטיק”, ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים