חברת Huawei שולחת הזמנות לאירוע שתקיים בתערוכת IFA

בזמן שאנחנו נמצאים במרחק של חודש בלבד ממועד פתיחתה של IFA 2018, ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי (Huawei) אינה מעוניינת לחכות ושולחת כבר מרגע זה הזמנות לאירוע הפתיחה שתקיים במסגרת תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית. האירוע ייערך ב-31 באוגוסט בין השעות 15:00 ל-15:45 (זמן ישראל) בעיר ברלין.

במרכז אירוע הפתיחה נוכל לצפות כי תחשוף וואווי את מערכת השבבים Kirin 980, אשר דרכה צפויה החברה להתרכז בתחום ה-AI זו פעם נוספת. באירוע זה ישנו סיכוי קטן להצגת מכשיר ה-Huawei Mate 20 עקב כמות הזמן המזערית שהוקצבה לאירוע, אך מנגד, מדובר באירוע פתיחת התערוכה ולא באירוע שבמרכזו הכרזה על מוצר חדש, כך שה-Mate 20 צפוי להיחשף במועד מאוחר יותר במסגרת אירוע הכרזה שתערוך החברה בתערוכת IFA.

הזמנת החברה לאירוע ההכרזה ב-IFA (תמונה: GSMarena)
הזמנת החברה לאירוע ההכרזה ב-IFA (תמונה: GSMarena)

טרם ייחשף מכשיר הדגל הבא של וואווי, נפתחה גזרת ההדלפות עם הדלפה מחודש יוני, אז למדנו על מעברו של ה-Huawei Mate 20 דרך מבחן ביצועים מוכר. את המבחן צלח המכשיר עם מספר נקודות אסטרונומי של כ-356 אלף נקודות, זאת בזמן שהוא מותיר הרבה מתחרים מאחוריו כדוגמת ה-Galaxy S9 Plus, Xperia XZ2 וכמעט מכפיל את ציון 209 אלף הנקודות של ה-Huawei P20 Pro.

את מערך הליבות של מערכת השבבים אשר תגיע עם המכשיר ירכיבו 8 ליבות, כאשר ארבע הראשונות יהיו מסוג Cortex-A76 או Cortex-A77 (אף שזו עדיין לא נחשפה באופן רשמי), בעוד שארבע הליבות הנוספות יהיו מסוג Cortex-A55 או Cortex-A56.

יחד עם הדברים המוזכרים, בעבר נחשף גם כי את המסכים למכשיר תספק סמסונג, ודגם ה-Huawei Mate 20 יציע מסך בגודל 6.9 אינץ’ מסוג Super AMOLED וברזולוציה מינימלית של +Full HD.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים