מידע על סדרות GTX 11 ו-GTX 20 מעיד על כרטיסי הדור הבא של נווידיה

NVIDIA NVIDIA

כרטיסי הדור הבא של חברת כרטיסי המסך נווידיה (Nvidia) נמצאים מעבר לפינה ויחשפו במהלך כנס Gamescom בסוף החודש בגרמניה, ועד אז אנו זוכים לראות את המעגל המודפס של כרטיס ה-GTX 1180 ואזכור של כרטיסי ה-GTX 2070 ו-GTX 2080 באישור ECC.

חברת נווידיה פרסמה באופן רשמי כי היא מזמינה את משתמשי המחשב להצטרף אליה ל”חגיגת גיימינג” בתערוכת Gamescom 2018 בקלן (Cologne) שבגרמניה בין ה-21 ל-25 לאוגוסט. החברה צפויה להשתמש בהזדמנות הזו על מנת להכריז באופן רשמי על כרטיס הדור הבא שלה מסדרת GTX11/GTX20 למרות שאין על כך אישור וודאי.

הזמנת nvidia לתערוכת Gamescom (מקור nvidia)
הזמנת nvidia לתערוכת Gamescom (מקור nvidia)

אך כרגיל, לפני הכרזות רשמיות יש לא מעט הדלפות ומידע מוקדם והפעם אנו מקבלים הצצה למעגל המודפס (PCB) הריק של כרטיס GTX 1180. בעוד שלא מדובר על כרטיס פעיל, אלא במעגל מודפס בלבד, אנו עדיין יכולים ללמוד עליו מספר פרטים.

המעגל צפוי לעבוד עם ליבת GV104 של נוודיה עם מקום ל-8 שבבי זיכרון, מה שמצביע על שימוש ב-8GB או 16GB זיכרון GDDR6 שיגיעו ברוחב פס של 256bit תוך כדי שהוא ינצל חיבור 8 ו-6 פינים עם 10 פאזות לניהול הצריכה החשמלית של הכרטיס.

מלבד ההדלפה של המעגל המודפס אותר גם אישור ECC של האיחוד האירופי בו מוזכרים כרטיסי GTX 2070 ו-GTX 2080 יחד עם ליבות GA104 ו-GA104-400, שלב הכרחי לפני שיווק של כל מוצר אבל צעד שלא בהכרח מצביע כי השחרור קרוב.

אישור ECC (מקור wccftech)
אישור ECC (מקור wccftech)

בעוד שאנו לא יודעים בוודאות איזה מוצרים נווידיה תשיק בכנס Gamescom הקרוב, אנו יכולים לנחש כי יהיה מדובר על כרטיס או מספר כרטיסים מסדרות “הדור הבא” של החברה שיחליפו את כרטיסי ה-GTX10 ויהוו קפיצת מדרגה בביצועים הגרפיים להם הורגלנו מנווידיה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים