מפרטו של ה-Galaxy Note 9 נחשף במלואו דרך צילום קופסת המכשיר

Galaxy Note 9 (תמונה: סמסונג) Samsung Galaxy Note 9

לאחר שנחשף לאחרונה דרך סרטון מודלף אשר נוצר על ידי סמסונג, מכשיר ה-Galaxy Note 9 ממשיך לכבוש כותרות והפעם עושה זאת דרך צילום קופסתו הרשמית. הצילום מגיע אלינו ממשתמש רוסי ברשת טוויטר אשר שם את ידיו על קופסת המכשיר ודאג לצלם את החלק האחורי של האחרונה, המכיל את מפרטו המלא של המכשיר.

על פי המצולם, ניתן לראות כי מסכו של הסמארטפון החדש יגיע בגודל 6.4 אינץ’, ברזולוציית +Quad HD, עם פאנל מסוג Super AMOLED ובאורך של 162 מילימטרים לעומת 162.5 מילימטרים בדגם ה-Note 8. מיד לאחר מכן נוכל להבחין במערך הצילום הנמצא בגבו של המכשיר ומביא עמו זוג חיישני 12 מגה פיקסל במפתחי צמצם של f/1.5 ו-f/2.4 לחיישן הראשי ו-f/2.4 לחיישן המשני.

מעבר לכך, מערך הצילום הראשי תומך בפוקוס מסוג Dual Pixel אותו אנחנו מכירים ממצלמות מקצועיות. מצלמת הסלפי בדגם הנ”ל מגיעה ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם תמיכה בפוקוס אוטומטי. בגזרת הפיצ’רים של חטיבת הצילום נוכל למצוא צילום הילוך סופר-איטי ב-960 פריימים בשנייה, יחד עם פיצ’רים מצופים כמו תמיכה במצב מיוחד לצילום בחושך.

בנוסף אנו מגלים כי עט הסטיילוס S-Pen יזכה להפוך לשלט בלוטות’, ובאמצעותו ניתם יהיה לצלם תמונות במכשיר ללא צורך בנגיעה במסך לצד אפשרויות נוספות. חלקת האחסון במכשיר תכלול 128 גיגה-בייט של זיכרון אחסון הניתן להרחבה, זאת בנוסף ל-6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, כאשר אנו כבר יודעים כי סמסונג תספק גם גרסה עם אחסון מובנה שיגיע עד 512GB. אל כל אלו יצטרפו רמקולים סטריאופוניים אשר נוצרו בשיתוף חברת AKG, כאשר גם זוג האוזניות המצורפות למכשיר נוצרו בשיתוף עם AKG.

Galaxy Note 9 Box (תמונה: dryab)
Galaxy Note 9 Box (תמונה: dryab)

על כל התזמורת המוזכרת עתידה לנצח סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה, אשר תאובטח על ידי מנגנון ההגנה של החברה בשם KNOX. בנוסף לכך, נראה במכשיר גם הגנה מפני מים ואבק בתקן IP68, סורק קשתית המשתמש לפתיחת הנעילה ותמיכה בטעינה אלחוטית מהירה ובטכנולוגיית Samsung Pay לתשלומים.

על מכשיר ה-Galaxy Note 9 תכריז סמסונג ב-9 באוגוסט, אז היא עתידה להציג גם את המטען האלחוטי הזוגי ואת שעון ה-Galaxy Watch.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים