הוכרז: Broken Sword 5 יגיע ל-Nintendo Switch

חברת Revolution Software הכריזה כי משחק ההרפתקאות שלה, Broken Sword 5, עומד להגיע ל-Switch של נינטנדו. המשחק יושק לקונסולה הניידת ב-21 בספטמבר, השנה. מחירו עבור מכשיר ה-Switch יהיה שלושים דולרים. במקור הושק המשחק ב-2013. החברה גאה במיוחד בהתאמת המשחק לאמצעי הקלט הייחודיים של ה-Switch. מנכ”ל החברה, צ’ארלס ססיל (Charles Cecil), אמר:

בנינו מערכת שאני גאה בה מאוד – אפשר להשתמש במסך המגע, אבל ברגע שתניחו את היד על הג’ויסטיק (Joypad), השליטה עוברת לג’ויסטיק. וכאשר תגעו שוב במסך, השליטה שוב עוברת לשם. אני באופן אישי מעדיף את מסך המגע, אבל אנשים אחרים אומרים לנו שהם מעדיפים את בקרי השליטה. לכן יש לנו מערכת שמסוגלת לקפוץ בין השניים באופן זורם וחלק לחלוטין. תמיד יש לכם בחירה.

בנוסף לאפשרויות השליטה החדשות, גרסת ה-Switch תכלול גם סרטי “מאחורי הקלעים”, שייפתחו עם התקדמות השחקנים. סרטונים אלו יכללו ראיונות עם המפתחים ויספקו הצצה לתהליך יצירת המשחק. בקמפיין גיוס הממון עבור Broken Sword 5 נראה כי החברה לקחה לתשומת לבה את ערות השחקנים, ולכן יהיה מעניין לראות את ההחלטות הללו באות לידי ביטוי בזמן יצירת המשחק.

המפתחים עובדים על המשחק הבא בסדרה, אך בשלב זה הפרטים מעטים: “הרבה שואלים אותנו [על Broken Sword 6] – זה מאוד מחמיא, זה נפלא. כרגע אנחנו כותבים סיפור. כמובן שיהיה Broken Sword 6, אבל זה עדיין בשלב מוקדם מאוד”, אמר ססיל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים