מכשיר ה-Huawei Mate 20 Lite נחשף בתמונות חדשות

Huawei Mate 20 Lite (תמונה: SlashLeaks) Huawei Mate 20 Lite (תמונה: SlashLeaks)

לאחר שעבר במשרד התקשורת הסיני (TENAA) והציג את מפרטו המלא, כעת מכשיר ה-Mate 20 Lite מבצע הופעה נוספת ונדמה כי הדגם יגיע בשני צבעים שונים. התמונות החדשות חושפות את המכשיר כמעט מכל צד ומציגות כיצד הסמארטפון ייראה בצבעים זהב ושחור, זאת תוך שינוי פרטים מינוריים אשר ראינו בעיצובו הקודם, שהופץ דרך אתר משרד התקשורת הסיני.

בחזיתו של המכשיר נפגוש מסך בגודל 6.3 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג TFT LCD ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. בנוסף לכך, ניתן למצוא גם את המגרעת הלוקחת חלק נכבד משולו העליון וזולגת לכיוון התצוגה, כאשר בתוכה נוכל להבחין בזוג מצלמות סלפי, בחיישן הקרבה ובאפרכסת השמע המעוגלת.

גזרת הצילום הראשית של המכשיר כוללת זוג חיישני 20 ו-2 מגה פיקסל, בשעה שמצלמות הסלפי המדוברות מגיעות ברזולוציות העומדות על 24 ו-2 מגה פיקסל. מעבר לדברים הללו, בגבו של המכשיר ניתן למצוא גם את לוגו החברה אשר עבר לכיתוב בלבד, לעומת כיתוב ולוגו בתמונות הקודמות. את מערך הצילום הראשי מגבה מבזק לד, ומהתמונות החדשות ניתן להסיק כי אחת מהעדשות תהיה בעלת אורך מוקד של 27 מילימטרים, דבר התקף מאחר שאחת מהן תגיע עם מפתח צמצם העומד על f/1.8.

לצד הדברים המוזכרים לעיל, מכשיר ה-Huawei Mate 20 Lite צפוי להגיע במבנה דקיק למדי, עם מקום לשקע אוזניות ובעיצוב מרענן לעומת דגם ה-Mate 10 Lite. בין השינויים נוכל להבחין בשינוי הסידור במערך הצילום, שילוב מסך הכולל מגרעת בחלקו העליון המתעדף את טרנד צמצום השוליים. על מכשיר ה-Huawei Mate 20 Lite עתידה להכריז וואווי במהלך חודש אוקטובר, באותו הזמן בו תציג את סדרת ה-Mate 20 המלאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים