גל גדות תופיע בראלף ההורס 2

גל גדות כ"שאנק" מתוך "ראלף שובר את האינטרנט" (תמונה באדיבות פורום פילם)

ב-22 בנובמבר הקרוב, דיסני (Diseny) תוקפת את הרשת – “ראלף שובר את האינטרנט” (Ralph Breaks the Internet), סרט ההמשך ל”ראלף ההורס”, יעלה למסכי הקולנוע ברחבי הארץ. בסרט יככבו ג’ון סי ריילי (John C. Reilly) ושרה סילברמן (Sarah Silverman) בתפקידים הראשיים, לצד עוד הרבה שחקנים בתפקידים בגדלים שונים.

אחת התוספות הבולטות לסרט היא דמות בשם שאנק – נהגת מרוצים קשוחה ומאיימת. מה בולט בשאנק? שגל גדות מדובבת אותה. אלה חדשות מעניינות במיוחד לישראלים, אבל לא רק. היוקרה הבינלאומית של גדות רק עולה – היא הופיעה כבר במספר סרטי קולנוע, והולכת לגלם את וונדר וומן בפעם הרביעית ב”וונדר וומן 1984″ שמצולם בימים אלה ממש. גדות גם תפיק ותככב בסדרת טלוויזיה יוקרתית על הכוכבת ההוליוודית היהודיה הדי לאמאר.

בפיצ’ר קטן שדיסני פרסמה, אפשר לראות ששאנק, דמותה של גדות בסרט האנימציה, נראית אימתנית אבל בפירוש לא דמות “רעה”. ראלף וונלופי, גיבורי הסרט, פוגשים אותה במשחק מרוצים שהם נרשמים אליו כדי להרוויח כסף. למרות ששאנק היא נהגת מרוצים מנוסה ומוכשרת, היא גם יודעת לפרגן לונלופי כשצריך. הפיצ’ר מציג גם עוד כמה קטעים חדשים מהסרט, בעיקר מהסצנה בה ונלופי פוגשת את כל הנסיכות של דיסני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים