גרסת 512GB של Galaxy Note 9 תגיע לישראל במחיר של כ-5,000 שקלים

עט הסטיילוס של Galaxy Note 9 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) עט הסטיילוס של Galaxy Note 9 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

לאחר שחשפה סמסונג את מכשיר הדגל החדש שלה, ה-Galaxy Note 9, באירוע Unpacked 2018 בברוקלין, ניו-יורק, מתכננת החברה השקה גלובלית לקראת סוף החודש הנוכחי, כעת אנו מקבלים אישור רשמי לכך שהגרסה המתקדמת ביותר של המכשיר, הכוללת נפח אחסון של 512GB וזיכרון 8GB RAM תגיע לישראל במועד ההשקה לצד גרסת ה-128GB עם 6GB RAM. הצבעים שיהיו זמינים במועד ההשקה יהיו שחור, סגול-לילך וכחול.

את החדשות מספקות חברת סאני, יבואנית מוצרי המובייל של סמסונג בישראל, שהחלה במכירה מוקדמת של המכשיר בגרסאות 128GB ו-512GB וכן ספקיות הסלולר פרטנר, פלאפון וסלקום ומגוון רשתות נוספות בהן באג, מחסני חשמל, בסט מובייל, אופיס דיפו ואחרות המציעות גרסאות אלו במכירה מוקדמת גם כן.

את המכשיר היקר ביותר בסדרה מוכרת סמסונג בארה”ב במחיר של 1,249 דולר, הם כ-4,645 שקלים לפני מיסים ועל פי שער ההמרה הנוכחי ביום פרסום כתבה זו. בישראל צפוי המכשיר להימכר במחיר של כ-5,000 שקלים (כ-1,345 דולר אחרי מיסים), אם כי זהו מחיר מומלץ לצרכן ומכאן שחנויות שונות עשויות לתמחר את הגלקסי נוט 9 במחיר מעט גבוה או נמוך יותר.

דגם הבסיס, שיגיע עם נפח אחסון של 128GB וזיכרון 6GB RAM נמכר בארה”ב במחיר של 999 דולר, הם כ-3,715 שקלים לפני מיסים ועל פי שער ההמרה הנוכחי ביום פרסום כתבה זו. דגם הבסיס יימכר בארץ במחיר מומלץ לצרכן של כ-4,050 שקלים, הם כ-50 שקלים מעל מחיר הבסיס של דגם ה-Note 8 בשנה שעברה, אם כי אז הגיע המכשיר עם זיכרון אחסון בסיסי של 64GB “בלבד”. גם במקרה של דגם הבסיס אנו עשויים לראות תנודות במחיר לכאן ולכאן במועד ההשקה.

נדגיש כי מחירים אלו עשויים להשתנות עד מועד ההשקה של המכשירים הצפוי ל-22 באוגוסט ועל פי שיקול דעת היבואנים.

ההפרדה בין יבוא של חברת סאני, האחראית על הפצה לחנויות ורשתות החשמל והמחשבים בישראל, ובין חברות הסלולר המיבאות את מכשירי סמסונג בנפרד מזה מספר שנים, עשויה להוביל למלחמת מחירים הדומה לזו שראינו עם השקת דגמי ה-Galaxy S9 מוקדם יותר השנה. מכאן שהמחירים של המכשירים עשויים להיות נמוכים יותר מהמצופה במעמד ההשקה.

בנוסף, צפויות החנויות השונות וספקיות הסלולר להעניק מתנות שונות, חלוקה לתשלומים ואפשרויות טרייד-אין, כאשר חלק מהמידע בנושא כבר נחשף באופן רשמי:

היבואנית סאני מציינת כי תעניק ל-2000 הרוכשים הראשונים במכירה המוקדמת ערכת אביזרים מקורית של סמסונג בשווי 599 שקלים הכוללת משטח טעינה כפול וחצובה טלסקופית, ובנוסף גם אחריות SUNY360 לתקופה בת 3 חודשים (בנוסף לאחריות הרגילה) ומגן מסך PUREGEAR.

חבילת המתנות של סמסונג (תמונה: סאני)
חבילת המתנות של סמסונג (תמונה: סאני)

מחסני חשמל תציע את אותה חבילת אביזרים מקורית של סמסונג בשווי 599 שקלים יחד עם 500 שקלים בתווי שי לרכישה ברשת ורדינון ונעמן, אפשרות חלוקה לעד 36 תשלומים ללא ריבית והצמדה או טרייד אין עד 2,000 שקלים עבור מכשיר ישן.

חברת הסלולר פלאפון מציעה ל-1,000 הרוכשים הראשונים את חבילת האביזרים המקורית של סמסונג, אחריות ל-5 שנים ומשלוח בחינם עד הבית.

חברת הסלולר פרטנר מציעה ל-500 הרוכשים הראשונים את חבילת האביזרים המקורית של סמסונג.

חברת הסלולר סלקום מציעה ל-400 הרוכשים הראשונים את חבילת האביזרים המקורית של סמסונג.

רשת באג מציעה במתנה לרוכשים המוקדמים את חבילת האביזרים המקורית של סמסונג לצד רמקול JBL Flip 4 ל-150 הרוכשים הראשונים.

רשת בסט מובייל מציעה במתנה לרוכשים המוקדמים את חבילת האביזרים המקורית של סמסונג לצד כיסוי אחורי ומגן מסך ומתנה נוספת לבחירה בין רמקול MONSTER SUPERSTAR S100, אוזניות SOUL ULTRA או צמיד חכם VICTURIO SB1014H.

רשת אופיס דיפו מציעה במתנה לרוכשים המוקדמים את חבילת האביזרים המקורית של סמסונג.

אתר וואלה שופס! מציע במתנה לרוכשים המוקדמים את חבילת האביזרים המקורית של סמסונג.

אתר P1000 מציע במתנה לרוכשים המוקדמים את חבילת האביזרים המקורית של סמסונג ומגן מסך PUREGEAR.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים