נווידיה רומזת על השקת כרטיס ה-RTX 2080 בכנס Gamescom

ליבת Turing (מקור wccftech) ליבת Turing (מקור wccftech)

בעוד שנווידיה (Nvidia) שחררה באופן רשמי את הדור הבא של כרטיסי ה-Quadro, עם ההכרזה על סדרת ה-Quadro RTX מבוססי ליבת ה-Turing החדשה של החברה, המשתמשים הביתיים מחכים בקוצר רוח לתערוכת Gamescom בסוף החודש, ובינתיים נווידיה מפזרת רמזים לכרטיס מסך נוסף בסרטון חדש.

נווידיה שחררה סרטון חדש לקראת הדור הבא של כרטיסי הגיימינג בחשבון הטוויטר שלה תחת ההאשטג BeForTheGame# (להיות בשביל המשחק). משתמשים חדי עין במיוחד הצליחו למצוא רמזים, והרבה מהם, בסרטון דרך טקסטים שמופיעים בצ’אטים בין משתמשים או שמות המשתמשים עצמם:

  • RoyTeX – או RTX בדומה לכרטיסי ה-Quadro, רמז ל-טכנולוגיית Ray Tracing.
  • Not_11 – “לא_11” רמז די עבה לכך שלא מדובר על סדרת GTX 11XX.
  • Mac-20 – עוד רמז לסדרה 20.
  • Eight-Tee – שמונים, רמז שהכרטיס יהיה 2080.
  • AlanaT – אלן טיורינג (Alan Turing) שעל שמו נקראת ליבת Turing.
  • Zenith20 – עוד רמז לסדרה 20.
  • Ray – עוד הכוונה לטכנולוגיית Ray tracing.
  • מיקום GPS של 50.968495,7.014026 – מצביע על Cologne בגרמניה בה תתרחש תערוכת Gamescom.

בעוד שנווידיה לא אומרת זאת מפורשות, אנחנו יכולים לצפות כי נראה בסוף החודש את כרטיס ה-RTX 2080 או GTX 2080 מבית נווידיה לשוק הביתי, שישתמש בליבת Turing החדשה שתקפיץ את רמת הביצועים של כרטיסי המסך בתחום הגיימינג.

בו בזמן אנו רואים גם הדלפה למבחן הביצועים Ashes of the Singularity שאיתר המדליף הידוע TUM_APISAK, ובעוד שאין זיהוי לכרטיס המסך, התזמון והביצועים מצביעים בצורה חדה על דור חדש של כרטיסים מבית נווידיה.

הדבר היחיד לו נותר לנו לחכות הוא השבוע הבא, אז תתקיים תערוכת Gamescom בגרמניה ותביא איתה את הדור הבא של כרטיסי הגיימינג לשוק הביתי כמו גם מוצרים חדשים נוספים מיצרניות אחרות מלבד נווידיה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים