לנובו חושפת את Motorola Z3 המודולרי ו-E5 Plus בעל סוללת הענק

Motorola Z3 (תמונה: מוטורולה) Motorola Z3 (תמונה: מוטורולה)

במידה ואתם לא מחובבי המגרעת אשר מתמקמת בחלקו העליון של המסך, זוג המכשירים האחרונים מבית מוטורולה ימצאו חן בעיניכם. המכשיר הראשון בו נעסוק הוא ה-Motorola Z3, אשר מספק תמיכה בקישורית ה-5G באמצעות תוסף מודולרי, ולאחריו נפנה למכשיר ה-Motorola E5 Plus אשר מייעד את עצמו לשוק הנמוך אך מגיע עם סוללת ענק.

Motorola Z3

דגם ה-Motorola Z3 הוא כמעט מכשיר דגל מודרני, בחזיתו נמצא מסך בגודל 6.01 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג Super AMOLED ובפריסה של 2160 על 1080 פיקסלים. מידותיו של הדגם מתפרסות לאורך של 156.5 מילימטרים, עם רוחב העומד על 76.5 מילימטרים, עובי המסתכם ב-6.75 מילימטרים בלבד ומשקל הנמדד ב-155 גרם.

גזרת הצילום של המכשיר כוללת זוג חיישני 12 מגה פיקסל הממוקמים בגבו של הסמארטפון, תומכים בצילום וידאו ב-4K, מצוידים במבזק LED כפול המשמש להארת התמונות ומגיעים במפתח צמצם זהה של f/2.0. בחלקו הקדמי של המכשיר מתגלה מצלמת סלפי עם חיישן 8 מגה פיקסל, עם אפשרות לצילום בזווית רחבה של 84 מעלות במפתח צמצם f/2.0.

Motorola Z3 (תמונה: מוטורולה)
Motorola Z3 (תמונה: מוטורולה)

על חטיבת הביצועים אחראית מערכת השבבים Snapdragon 835, יחד עם זיכרון עבודה על סך 6 גיגה-בייט ונפח אחסון המסתכם ב-128 גיגה-בייט וניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון לעד 2 טרה-בייט נוספים. על הגזרה כולה תתפקד מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו, כשעליה ממשק המשתמש ZUI בגרסה 4.0. בנוסף לכך, את מסך ה-6 אינץ’ של הסמארטפון תאיר סוללה בקיבולת 3000 מיליאמפר/שעה אשר נטענת דרך מחבר USB Type-C.

קישורית הבלוטות’ הנמצאת בדגם זה מגיעה בגרסה 5.0 העדכנית והמכשיר אינו כולל שקע אוזניות, אך תוכלו להשתמש במתאם המגיע בקופסה. מעבר לכך, הסמארטפון תומך בפתיחת הנעילה באמצעות זיהוי פנים או דרך סורק טביעות האצבע הממוקם במסגרת. על מנת לגלוש ברשת ה-5G (באופן תיאורטי), תצטרכו לרכוש את המודול הייעודי המאפשר זאת ולהמתין עד שרשת 5G תוטמע בפועל.

Motorola E5 Plus

הדגם הצנוע מבין השניים הוא מכשיר ה-E5 Plus, אשר בחזיתו נמצא מסך בגודל 6 אינץ’, ברזולוציית +HD, עם פאנל מסוג IPS LCD ובפריסה של 1440 על 720 פיקסלים. על הנייר, אורכו של המכשיר עומד על 160.9 מילימטרים, רוחבו 75.3 מילימטרים, עוביו עומד על 9.35 מילימטרים ומשקלו 197 גרם. מערכת ההפעלה אשר רצה על המכשיר היא אנדרואיד 8.0 אוראו, בתוספת ממשק המשתמש ZUI בגרסה 3.5.

Motorola E5 Plus (תמונה: מוטורולה)
Motorola E5 Plus (תמונה: מוטורולה)

מתחת למכסה המנוע נגלה את מערכת השבבים Snapdragon 430 אשר מציעה 8 ליבות מסוג Cortex-A53 הפועמות בתדר מרבי של 1.4 גיגה-הרץ. את מערכת השבבים יגבה רכיב זיכרון RAM על סך 3 או 4 גיגה-בייט, זאת יחד עם נפח אחסון העומד על 32 או 64 גיגה-בייט הניתנים להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון לעד 256 גיגה-בייט נוספים, בהתאמה. את הדגם הצנוע תתפעל סוללה בקיבולת ענק של 5000 מיליאמפר/שעה, אשר נטענת דרך מחבר מסוג microUSB ותומכת בטעינה מהירה.

בחלקת הצילום נמצא חיישן בודד בגבו של המכשיר המציע רזולוציה של 12 מגה פיקסל, זאת לצד חיישן פוקוס לייזר, מבזק LED ומפתח צמצם f/1.8. עם זאת, המצלמה תומכת בשלל מצבי צילום כדוגמת HDR, פנורמה, מצב ידני ועוד. על צילום הסלפי אחראי חיישן 5 מגה פיקסל התומך במצבי צילום כמו HDR, פנים יפות, וידאו בהילוך איטי ורבים נוספים. מפתח הצמצם המוצע בחיישן הקדמי עומד על f/2.2 ומאפשר צילום וידאו ב-Full HD.

זמינות ומחירים

זוג המכשירים זמינים לרכישה בסין החל מהיום (ה’, 16.8), כאשר דגם ה-Motorola Z3 נמכר בעלות של כ-580 דולרים בצבע שחור בלבד. יחד איתו נמכר דגם ה-Motorola E5 Plus בצבעים שחור וזהב תחת תג מחיר של כ-185 דולרים לתצורת ה-3/32 גיגה-בייט וכ-245 דולרים לתצורת ה-4/64 גיגה-בייט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים