דיל: UMIDIGI Z2 Pro – מסך 6.2 אינץ’, אנדרואיד 8.1, אחסון 128GB וארבע מצלמות

UMIDIGI Z2 Pro UMIDIGI Z2 Pro

עדכון: המבצע הסתיים

מכשיר הסמארטפון UMIDIGI Z2 Pro זכה להשקה השבוע ומוצע כעת למכירה דרך אתר גירבסט (Gearbest). הדגם החדש ממשיך את דרכו של UMIDIGI Z2 שהושק לפני כחודשיים ומציע זיכרון אחסון משודרג לצד מעבד חזק יותר וממשיך את קווי העיצוב הצבעוניים כשהוא מגיע בצבעי Twilight (סגול-ירוק), שחור ובגרסה קרמית עם רכיב זיכרון 6GB RAM ונפח אחסון של 128GB במחיר 299.99 דולר ובתוספת מע”מ הדרוש בתשלום בעת יבוא אישי של המוצר לישראל, יעמוד מחירו המוערך על כ-1,300 שקלים.

דגם ה-UMIDIGI Z2 Pro מגיע עם מסך בגודל 6.2 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה +Full HD בפריסה של 1080×2246 פיקסלים, מעבד בעל 8 ליבות עיבוד הפועלות בתדר מירבי של 2.0GHz אשר משולב בפלטפורמת Helio P60 החדשה של חברת מדיה-טק שנחשפה בפברואר האחרון ועימה עברה יצרנית השבבים לייצור בתהליך חסכוני יותר בגודל 12nm של TSMC.

לצד זאת, מציע המכשיר זיכרון 6GB RAM ורכיב אחסון בנפח 128GB עם אפשרות להרחבה, כאשר בגבו נמצא זוג מצלמות עם חיישני 16 ו-8 מגה-פיקסל ובחלקו הקדמי זוג מצלמות נוספות עם חיישני 16 ו-8 מגה-פיקסל גם כן. את ה-Z2 Pro מתפעלת סוללה בקיבולת מכובדת של 3,550mAh, כאשר מערכת ההפעלה המגיעה עימו באופן מובנה הינה אנדרואיד 8.1 אוראו בגרסתה הנקייה.

מחיר וקישורים לרכישה

דגם ה-UMIDIGI Z2 Pro זמין באתר גירבסט במחיר 299.99 דולר (כ-1,300 שקלים לאחר תוספת מע”מ הדרושה ביבוא אישי) ובשני צבעים:

  • צבע Twilight (סגול-ירוק) – לחצו כאן למעבר לעמוד המוצר
  • צבע Carbon Fiber Black (שחור) – לחצו כאן למעבר לעמוד המוצר
UMIDIGI Z2 PRO
UMIDIGI Z2 PRO

[dyn key=”coupons”]


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים