רשמי: אירוע הכרזה על מכשיר דגל של נוקיה יתקיים ב-21 באוגוסט

Nokia 9 Teaser (תמונה: נוקיה) Nokia 9 Teaser (תמונה: נוקיה)

נוקיה ממשיכה בקצב השקות משלה לשוק העולמי וחברת HMD Global, לה זכויות השימוש בשם המותג המוכר, מכריזה באופן רשמי כי תקיים אירוע הכרזה בעוד יומיים בלבד. את האירוע תקיים החברה ביום שלישי הקרוב, ה-21 באוגוסט, אז היא עתידה לחשוף מספר מכשירים חדשים למותג הוותיק, יחד עם מכשיר דגל חדש.

סמארטפון הדגל המדובר צפוי לענוד את תג השם Nokia 9, ולהופיע לצד מספר מכשירים נוספים. דגם הנוקיה העדכני משוער לכלול את מערכת השבבים Snapdragon 845, יחד עם זיכרון עבודה העומד על 6 או 8 גיגה-בייט ונפח אחסון המתחיל ב-128 גיגה-בייט. מעבר לפרטים הללו, ייתכן כי החברה מתכננת להפתיע את כולם עם הצגת סמארטפון הכולל מערך צילום של לא פחות מחמש עדשות שונות בחלקו האחורי.

לצד הדברים הנאמרים, לא מעט השערות סובבות ברגעים אלו את המכשיר המוזכר לעיל, אך רובן מכילות מידע אודות מערך צילום כפול בלבד, דבר המצביע על כך כי נוקיה משאירה את הקלפים קרוב לחזה עד מועד ההכרזה הרשמי. עם זאת, נוכל לשער כי התוכנית המפורטת אודות מכשיר הכולל חמש מצלמות בגבו אינה שקרית אלא תגיע במועד מאוחר יותר.

פרטים נוספים הסובבים את המכשיר כוללים מידע הנוגע לגודל המסך אותו המכשיר יציע, כאשר השמועה המרכזית עומדת על 5.7 אינץ’, עם פאנל מסוג OLED ועם שוליים דקים במיוחד. כאמור, על דגם הנוקיה 9 תכריז הפינית ב-21 באוגוסט, יום שלישי הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים