מכשיר ה-Sony Xperia XZ3 נחשף בתמונות חדשות

Xperia XZ3 (תמונה: compareraja) Xperia XZ3 (תמונה: compareraja)

רגע לפני הכרזתו הרשמית בתערוכת IFA הקרובה שתתקיים החל מסוף החודש הנוכחי, מכשיר ה-Sony Xperia XZ3 נחשף פעם נוספת בתמונה חדשה המציגה את חלקו הקדמי וחלקו האחורי. התמונה המודלפת מיישרת קו עם הדלפת ההדמיה הקודמת של המכשיר ומציגה עיצוב זהה למדי, עם מסך מעוגל וקווים נקיים.

בחזיתו של הדגם החדש נוכל למצוא מסך בגודל משוער העומד על 5.9 אינץ’, ללא מגרעת, אשר מדגיש את עמדתה של החברה בנוגע לטרנד העיצובי המוזכר. בנוסף לכך, מידותיו של המכשיר מתפרסות לאורך המסתכם ב-158.3 מילימטרים, בזמן שרוחבו של הסמארטפון נמדד ב-73.08 מילימטרים ועוביו נע בין 9.9 ל-10.1 מילימטרים. יחד עם זאת, נוכל למצוא בחלקו הקדמי גם את מצלמת הסלפי, חיישן הקרבה, נורית לד לחיווי ההתראות, רמקול חזיתי ואפרכסת שמע.

Sony Xperia XZ3 (תמונה: mysmartprice)
Sony Xperia XZ3 (תמונה: mysmartprice)

במעבר לגבו של המכשיר נגלה חיישן צילום בודד אשר עתיד להגיע ברזולוציה של 19 או 48 מגה פיקסל, כאשר על חיישן ה-48 מגה פיקסל הכריזה סוני לאחרונה, וחיישן זה מבצע שימוש בטכנולוגיה שונה מצד החברה. לעומת חיישן ה-19 מגה פיקסל, חיישן ה-48 מגה פיקסל מסוגל להפיק תמונות ברזולוציית 12 מגה פיקסל העושות שימוש ב-4 פיקסלים המאוחדים לפיקסל אחד, זאת על מנת להכניס יותר אור לתמונה ללא העלאת זמן החשיפה.

יתרה מכך, נוכל לראות בחלקו האחורי גם את  מערך החיישנים הרחב אותו משלבת סוני מעל חיישן הצילום. המערך המדובר כולל פוקוס לייזר, חיישן לייזר לכוונון הצבעים מסוג RGB-C ומבזק LED לצד קישורית NFC. מתחת למצלמה ניתן להבחין בסורק טביעות האצבע הממוקם באמצע גבו של המכשיר, בשעה שמתחתיו נוכל למצוא את לוגו המותג ואת השתלבות המסגרת עם הזכוכית מעל מחבר הטעינה.

על ה-Xperia XZ3 עתידה להכריז סוני בתערוכת IFA הקרובה, שתתרחש בין התאריכים ה-31 באוגוסט ל-5 בספטמבר, בברלין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים