מכשיר ה-Honor 8X נחשף עם מסך 7.1 אינץ’ וסוללת ענק

Huawei Honor 8X (תמונה: gsmarena) Huawei Honor 8X (תמונה: gsmarena)

אם לרגע תהינו מתי הגבולות בין טאבלט לסמארטפון החלו להיטשטש, זה קורה עכשיו, ו-Huawei מעוניינת הראשונה להתחיל בתהליך. על מנת לעשות זאת, נראה כי החברה עומדת בפני הכרזה על פאבלט חדש בשם Huawei Honor 8X אשר מגיע עם מסך בגודל 7.12 אינץ’, סוללה בקיבולת גדולה למדי ומגרעת בתצורת ‘טיפת מים’ בחלקו העליון.

במבט ראשוני על המכשיר נמצא את המסך המדובר בגודל 7.12 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג שאינו ידוע ובפריסה של 2244 על 1080 פיקסלים. מידותיו של המכשיר נמתחות לאורך 177.57 מילימטרים, יחד עם רוחב של 86.24 מילימטרים, עובי המסתכם ב-8.13 מילימטרים ומשקל הנמדד ב-210 גרם. את כל המערך המוזכר עוטף מבנה זכוכית מלא אשר מעניק למכשיר מראה יוקרתי.

מתחת למכסה המנוע תנצח מערכת השבבים Snapdragon 660, יחד עם זיכרון עבודה על סך  4 גיגה-בייט ונפח אחסון העומד על 64 גיגה-בייט וניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. בנוסף לכך, מערך הצילום הממוקם בגבו של המכשיר כולל זוג חיישני 16 ו-2 מגה הפיקסל, זאת בשעה שבחזית המכשיר נמצא מצלמת סלפי ברזולוציה של 8 מגה פיקסל.

כל המערך צפוי לרוץ על מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו, כאשר את הפעולות תריץ סוללה בקיבולת 4900 מיליאמפר/שעה. מעבר לפרטים הטכניים, בגבו של המכשיר נוכל לראות גם את סורק טביעות האצבע, מבזק ה-LED ולוגו המותג, זאת בזמן שכפתורי ויסות הווליום וכפתור הההדלקה והכיבוי נמצאים בחלקה הימני של מסגרת המכשיר.

פרטים אודות זמינותו של ה-Huawei Honor 8X אינם ידועים בשלב זה, אך השמועות האחרונות מצביעות על כך שהמכשיר יושק לצד גרסה משודרגת שתיקרא Huawei Honor 8X Max.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים