לא מוותרים על השוק התחרותי: פורטנייט יקבל אפשרויות חדשות לטורנירים ותחרויות

בעדכון מאת Epic Games, המפתחת את המשחק הפופולארי Fortnite, נמסר כי שינויים משמעותיים יגיעו למשחק בקרוב. שינויים אלו יתמקדו באפשרויות משופרות למצבי משחק תחרותיים, שנועדו להקל על ניהול תחרויות, טורנירים, ואף על צפיה נוחה יותר עבור קהל הצופים שרוצים לעקוב אחרי המשחקים. נכון לעת זו, השוק התחרותי הוא עכב אכילס של Fortnite, שהוא בין המשחקים הגדולים והפופולארים ביותר בעולם מכל בחינה אחרת.

הניסיון הראשון של אפיק להפיק טורניר רציני עבור המשחק, שנערך לפני כחודש וחצי, היה רווי בכשלים טכניים הן מבחינת חווית המשחק והן מבחינת חווית הצפיה. החברה הבטיחה פרסים בשווי מאה מליון דולרים, אך שחקנים רבים מצאו את מותם בגלל Latency גבוה (לאגים). שחקנים אחרים חוו קושי להתחבר למשחק. השידורים הוגבלו לדילוגים בין שידורי Twitch של הגיימרים עצמם, כך שהיה קשה מאוד לעקוב אחר המתרחש. יתר על כן, חלק גדול מהמשחקים שהובטחו בכלל לא שודרו.

נראה ש-Epic לא מוותרת על השוק התחרותי ומתכננת לתת מענה לקשיים הללו. החברה עובדת על אפשרות לצפות במשחקים מזוויות שונות, כמו גם על שיפור למצלמות של כל שחקן, שנועד להציג תמונה נאמנה יותר למה שקורה במשחק. בנוסף, החברה תציג מצלמות ייעודיות לשידורים, מצלמות רחפנים, מבט עילי ולוח תוצאות.

בשבועות האחרונים התחלנו להשתמש בגרסה של Live Spectating שהינה דומה למה שהוצג באירוע Pro-Am ב-E3, אבל הפעם האפשרות פועלת על שרתים חיים של המשחק. נמשיך לערוך שיפורים מקיפים לאפשרויות [הצילום] בשבועות הקרובים ואנו מצפים להציג את הביצועים של המתחרים במשחק.

החברה דיווחה כי החלה גם לפתח מערכת חכמה לניהול תחרויות, שתגיע למשחק בסתיו הקרוב, ותשים דגש על מציאת השחקנים התחרותיים שתרצו להתמודד מולם. למעט שידוכים בין שחקנים תחרותיים, החברה תתחיל לשדך גם בין שחקנים בהתבסס על אמצעי הקלט, במקום על הפלטפורמה. כלומר שחקנים שמשתמשים במקלדת ועכבר ישחקו אלה עם אלה, ושחקנים שמשתמשים בבקר קונסולה ישחקו במערכה משלהם, בין אם הם משחקים על המחשב או על קונסולה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים