מבחן ביצועים ראשון דלף לכרטיס ה-Geforce RTX 2080

Geforce RTX Geforce RTX

סדרת כרטיסי ה-Geforce RTX של נווידיה (nVidia) הוכרזה רק לאחרונה ובעוד אנו מחכים למבחני הביצועים הראשונים מאתרי הסקירות השונים שצפויים להגיע ב-14.9, אנו מקבלים הדלפה ראשונה של ביצועי ה-RTX 2080 במבחן ה-3DMark TimeSpy ואת השיפור שלו לעומת כרטיסי הדור הקודם.

נתחיל ונאמר כי למרות שההדלפה מגיעה מ-TUM_APISAK שנחשב למדליף אמין, זו עדיין הדלפה ויש להמתין לביקורות הרשמיות שיגיעו בהמשך על מנת להעריך את הכרטיס נכונה, שכן כרטיסי המסך ומבחני הביצועים הסינטטיים יכולים להציג תוצאות שלא תמיד משקפות את המציאות. במקרה של כרטיסי ה-RTX הבדלים בדרייברים של הכרטיס יכולים להשפיע רבות על התוצאה ומבחן הביצועים 3DMark TimeSpy עצמו אינו ממוטב על מנת לנצל את כל ליבת ה-Turing של נווידיה.

כרטיס ה-RTX 2080 מציג שיפור של 37% לעומת כרטיס ה-GTX 1080 ו-6% לעומת כרטיס ה-GTX 1080TI והוא עושה זאת ללא ניצול ליבות ה-AI שלו עם טכנולוגיית ה-DLSS. ה-RTX 2080 מצליח להביס את הכרטיסים האחרים במבחן תוך כדי שהוא מנצל רק שליש מליבת ה-Turing שלו כשצפוי ששימוש בטכנולוגיית ה-DLSS במשחקים תומכים תוסיף עוד כ-40% עד 50% לביצועי הכרטיס.

מבחן ביצועים 3Dmark TimeSpy לכרטיס RTX 2080 (מקור TUM_APISAK)
מבחן ביצועים 3Dmark TimeSpy לכרטיס RTX 2080 (מקור TUM_APISAK)

זהו מבחן הביצועים הראשון שמתקבל לכרטיס RTX המצטרף למבחני הביצועים הרשמיים של נווידיה. סדרת ה-RTX מציגה שיפור לעומת הדור הקודם, אך יש לזכור כי מבחני הביצועים של היום אינם ערוכים לנצל את טכנולוגיית ה-DLSS של נווידיה שצפויה לשפר את הביצועים עוד יותר. מבחני ביצועים תומכים צפויים להגיע בהמשך, ולמרות זאת, ה-RTX 2080 מצליח להציג ביצועים גבוהים גם כשהוא לא מממש את מלוא היכולת שלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים