הוכרזו: LG G7 One ו-G7 Fit – עם מסכי 6.1 אינץ’ וגרסת Android One

LG G7 One (תמונה: LG) LG G7 One (תמונה: LG)

לאחר ששינתה את אסטרטגיית הפעולה בתחום המובייל בתחילת השנה, מנסה  LG אלקטרוניקס לפנות לשוקים חדשים בתחום הסמארטפונים עם זוג דגמים חדשים בסדרת LG G7. זוג הסמארטפונים העדכניים אינם כוללים את החומרה המתקדמת ביותר בשוק שהציגה החברה עם מכשיר הדגל שלה מוקדם יותר השנה, כאשר הראשון ביניהם מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה הנקייה של גוגל כחלק מתכנית Android One.

LG G7 One

המכשיר הראשון עליו מכריזה LG הנו דגם ה-LG G7 One. דגם זה מגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ’ ברזולוציית +Quad HD עם פאנל מסוג IPS LCD ובפריסה של 3120 על 1440 פיקסלים אשר כולל מגרעת בחלקו העליון. בנוסף לכך, גופו של המכשיר עשוי זכוכית ומידותיו מתפרסות לאורך של 153.2 מילימטרים, עם רוחב שעומד על 71.9 מילימטרים, עובי המסתכם ב-7.9 מילימטרים ומשקל של 156 גרם.

מתחת למכסה המנוע נמצא את מערכת השבבים Snapdragon 835 יחד עם זיכרון עבודה על סך 4 גיגה-בייט ונפח אחסון המסתכם ב-32 גיגה-בייט וניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. על המערך כולו תנצח מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו בגרסת Android One, מה שאומר שזה הוא מכשיר מבית LG, המגיע בתצורה נקיה וללא ממשק המשתמש המוכר שנמצא במכשיריה האחרים של החברה.

LG G7 One (תמונה: LG)
LG G7 One (תמונה: LG)

בגזרת הצילום מצמצמת LG את החטיבה כולה לחיישן צילום בודד ברזולוציית 16 מגה פיקסל, ובמפתח צמצם העומד על f/1.6. זווית הצילום של החיישן המוזכר מסתכמת ב-71 מעלות, בזמן שמצלמת הסלפי הממוקמת בחזית המכשיר מאפשרת צילום בזווית רחבה יותר של 80 מעלות. בהרחבה נוספת על מצלמת הסלפי, נגלה כי זו מגיעה עם רזולוציה של 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/1.9.

על מנת לסכם את החבילה, מכניסה LG בדגם ה-LG G7 One סוללה בקיבולת 3000 מיליאמפר/שעה אשר נטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C ואת מיטב הפיצ’רים המוכרים. לדוגמה, בדגם זה תוכלו למצוא עמידות בפני מים בתקן IP68, עמידות כללית בתקן צבאי MIL-STD 810G, זוג רמקולים התומכים בטכנולוגיית ה-BoomBox, סורק טביעות אצבע, מצב AI לצילום, מסך סופר בהיר המסוגל להגיע ל-1000 יחידות אור למשך 5 דקות ועוד.

LG G7 Fit

עם מכשיר ה-LG G7 Fit, החברה אינה מכוונת לשום שוק מוגדר. המכשיר אינו מתיימר לכוון לשוק הגבוה, ואינו מכוון לשוק הביניים, למעשה, הוא מכוון למקום שביניהם. את הדגם המוזכר יצרה החברה על מנת לגשר בין השווקים, והיא עושה זאת בזמן שהיא מטמיעה בו מערכת שבבים המשולבת במכשירי דגל שהוכרזו לפני כשנתיים, ומציידת אותו בפיצ’רים מ-2018.

בדומה לאחיו, גם דגם זה מגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ’ הכולל מגרעת בחלקו העליון, ברזולוציית +Quad HD, עם פאנל מסוג IPS LCD ובפריסה של 3120 על 1440 פיקסלים. מידותיו זהות גם הן לאלו של ה-G7 One, וגם גופו עטוף במבנה זכוכית מלא. אומנם, משקלו עלה ב-4 גרם ומסתכם כעת ב-160 גרם, לעומת משקל אחיו המסתכם ב-156 גרם.

LG G7 Fit (תמונה: LG)
LG G7 Fit (תמונה: LG)

על חטיבת הביצועים מנצחת מערכת השבבים Snapdragon 821 הוותיקה, זאת בנוסף לזיכרון עבודה של 4 גיגה-בייט ונפח אחסון העומד על 32 גיגה-בייט בגרסה הסטנדרטית ו-64 גיגה-בייט בגרסת +LG G7 Fit. את נפח האחסון של זוג הגרסאות תוכלו להרחיב באמצעות כרטיס זיכרון לעד 2 טרה-בייט נוספים.

מערך הצילום של המכשיר קיבל שנמוך גם הוא לעומת ה-G7 One וכעת החיישן הממוקם בגב הסמארטפון כולל רזולוציה של 16 מגה פיקסל במפתח צמצם f/2.2, לעומת f/1.6. מעבר לכך, החיישן המשולב בדגם זה מציע צילום בזווית רחבה יותר של 76 מעלות לעומת 71 מעלות בדגם ה-G7 One. מצלמת הסלפי נותרה זהה וזו מציעה רזולוציה של 8 מגה פיקסל במפתח צמצם של f/1.9.

במכשיר זה נמצא סוללת 3000 מיליאמפר/שעה התומכת בטעינה מהירה עם מחבר USB Type-C, מצב AI לצילום, מערכת הפעלה בגרסת אנדרואיד 8.1 אוראו, רמקולים בתצורת BoomBox, עמידות בפני מים ואבק בתקן IP68 ורבים נוספים.

על מנת להעצים את חוויית הצפייה בזוג המכשירים, מציעה LG תמיכה בתקן HDR10 להצגת ספקטרום צבעים רחב יותר גם בדגם זה וגם בדגם ה-LG G7 One.

את דגמי ה-LG G7 One וה-LG G7 Fit מציעה החברה בצבעים שחור (New Aurora Black) ואפור (New Platinum Gray), כאשר את הזוג תחשוף בתערוכת IFA הקרובה שתתרחש בין התאריכים ה-30 באוגוסט ל-5 בספטמבר. מחירי הדגמים ומועד השקתם בישראל לא נמסרו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים