מכשיר הדגל Huawei Mate 20 נתפס בתמונות חיות עם 3 מצלמות

Huawei Mate 20 (תמונה: teknofilo) Huawei Mate 20 (תמונה: teknofilo)

בזמן שאחיו הקטן תופס את כל הכותרות עם הכרזתו, מכשיר ה-Huawei Mate 20 נתפס בתמונות חיות ראשונות המציגות מערך צילום משולש הממוקם בגבו ומוטמע בתוך רכיב במבנה ריבועי המכיל גם את מבזק ה-LED.

בתמונות המודלפות נוכל לראות את מכשיר ה-Huawei Mate 20 יושב בתוך כיסוי בצבע ורוד עדין. הפרטים החשופים לעיני כל הם תחתית המסגרת, מערך הצילום של המכשיר וחלק קטן מהמסגרת העליונה. המסגרת התחתונה מתפקדת כבית למגירת הסים (וייתכן גם לכרטיס הזיכרון), למחבר הטעינה מסוג USB Type-C ולמיקרופון הממוקם לצידם.

מערך הצילום המדובר כולל שלושה חיישנים במבנה המשלב בין תצורת מאונכת למאוזנת, בשעה שמבזק ה-LED מתמקם גם הוא בתוך המבנה הריבועי של המצלמות ומשלים את המראה הסימטרי. אך לאחר שהתמקדנו במה כן מופיע בתמונה, נוכל לעבור למה שלא מופיע בתמונה, וזה הוא סורק טביעות האצבע. לעומת רוב ההדלפות הקודמות אשר טענו כי סורק טביעות האצבע ימוקם בגב המכשיר, התמונות העדכניות מעידות באופן ישיר על כך כי המכשיר יגיע עם סורק טביעות אצבע בחזיתו, או ללא טביעת אצבע בכלל.

וואווי (Huawei) עצמה הציגה את רכיב הצילום המוזכר שכולל 3 חיישני צילום בביתן שלה בתערוכת IFA, אך כפי הנראה הדביקה סלוטייפ שחור על החיישן השלישי, זאת במטרה ליצור אשליה שזה הוא רכיב הכולל זוג חיישני צילום בלבד.

בחלקה העליון של המסגרת נוכל למצוא את שקע האוזניות, את זה מחליטה וואווי להחזיר לסיבוב נוסף. יחד עם זאת, שאר ההדלפות טוענות כי מסכו של המכשיר יגיע בגודל 6.3 אינץ’, עם פאנל מסוג AMOLED, ברזולוציית +Full HD ועם פריסה של 2244 על 1080 פיקסלים בתוספת מגרעת ‘טיפת מים’ בחלקו העליון. מתחת למכסה המנוע תתמקם מערכת השבבים Kirin 980 שנחשפה באופן רשמי רק בימים האחרונים, בנוסף לסוללת 4200 מיליאמפר/שעה ותמיכה בטעינה אלחוטית.

על Huawei Mate 20 תכריז החברה ב-16 באוקטובר, בלונדון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים