איפה אפי: חפשו את Agent 47 בין העצים בטריילר החדש של Hitman 2

חברת IO Interactive שחררה טריילר חדש למשחק הבא שלה, Hitman 2, שיופץ על ידי Warner Bros. המשחק אמור לצאת למחשב האישי, ל-Xbox One ול-PlayStation 4 ב-13 בנובמבר. המשחק ממשיך את קודמו, שיצא ב-2016, ושולח את “Agent 47” למשימות התנקשות נוספות ברחבי העולם.

הטריילר חושף שלב חדש במשחק, שיתרחש בקולומביה. לאחר שהתרגלנו לראות את המתנקש המיומן בסביבות עירוניות מסביב לעולם, הפעם נראה כי הסוכן יצטרך להטמע באופן משכנע בג’ונגל, בין העצים ובעלי החיים. הטריילר, שכותרתו “ברוכים הבאים לג’ונגל”, מציג בעיקר את הסביבה השופעת בצמחיה, וניתן רק לדמיין כיצד ננצל את הענפים והגבעולים הגבוהים על מנת להתחבא, לארוב למטרה ולבצע התנקשויות.

בניגוד לקודמו, Hitman 2 לא יהיה משחק אפיזודי, אך כבר הוכרז כי לפחות שתי חבילות הרחבה יפותחו עבור המשחק, שיכללו מקומות חדשים, משימות, תלבושות, כלי נשק וכן הלאה. חבילות ההרחבה יהיו בתשלום. מלבד השלב הירוק שבקולומביה, כבר נחשף בעבר שלב המתרחש במיאמי, וכולל בין היתר מסלול מירוץ מקצועי, אליו יכול להסתנן הסוכן כחבר צוות טכני.

המשחק יגיע בחמש מהדורות שונות: המהדורה הבסיסית, מהדורת Steelbook, מהדורת “כסף” הכוללת כמה פריטים ואת חבילת ההרחבה הראשונה, מהדורת “זהב” הכוללת בנוסף גם את חבילת ההרחבה השניה, ולבסוף “מהדורת אספנים” הכוללת את כל התוכן האפשרי, את שתי חבילות ההרחבה, ופריטי אספנות פיזיים להצגה על המדף. מהדורות ה”זהב” וה”אספנים” כוללות גם אפשרות לגישה מוקדמת למשחק, החל מה-9 בנובמבר.

Hitman 2 מתוכנן לצאת למחשב האישי, ל-Xbox One ול-PlayStation 4 ב-13 בנובמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים