מסתמן: המפתחים של סדרת Batman Arkham עובדים על משחק “לדור הבא”

חברת Rocksteady Studios הבריטית, שאחראית על משחקי Batman: Arkham המוערכים, הולכת כנראה ליצור משחק גדול חדש. המשחקים הקודמים של החברה זכו לביקורות חיוביות בכל הנוגע למערכת הקרב המוצלחת של המשחקים, האווירה המשכנעת ותשומת הלב לפרטים. החברה מכוונת להשיק משחק AAA, ולהגיע לממוצע של 90 ומעלה ב-Metacritic.

הרמיזה על המשחק הבא של החברה הגיעה ממאמצי הגיוס של הסטודיו למצוא מפתחים נוספים. החברה פרסמה למעלה מ-20 משרות חדשות, מכל המקצועות הקשורים לפיתוח משחק – החל מתכנות, תסריטאות, אפקטים מיוחדים, ועד לניהול קהילות. חלק מהמשרות מציינות כי דרוש ידע קודם על קומיקס, סרטים ותרבות פופ, ובהקשר זה החברה גם הזכירה את שותפותה עם Warner Bros. הדבר הביא חלק מהקוראים להסיק כי החברה עובדת על משחק קומיקס חדש, כמו סופרמן.

בתיאור המשרות ניתן למצוא כמה פרטים מעניינים. ראשית, החברה מציינת כי המשחק מפותח עבר “הדור הבא”: האם מדובר בדור הקונסולות הבא, בדור הבא של מעבדים גרפים, או במשהו אחר? ניתן רק לשער, אך בכל מקרה ידוע כי מתישהו צריכות להגיע הקונסולות שיחליפו את אלו שיש לנו כרגע. יתר על כן, החברה מציינת כי המשרות הארוכות ביותר הן לתקופה של שנתיים, ולכן חלק מהקוראים שיערו כי המשחק צריך להגיע לא לפני 2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים