כך תצפו באירוע ההכרזה של אפל על סדרת ה-iPhone Xs

הזמנה לאירוע אייפון 2018 (תמונה: Apple) הזמנה לאירוע אייפון 2018 (תמונה: Apple)

הערב (ד’, 12.9) בשעה 20:00 תפתח אפל את אירוע ההכרזה השנתי שלה על מכשירי האייפון, בו צפויה החברה להציג שלושה דגמים חדשים, הם ה-iPhone Xs, ה-iPhone Xs Max וה-iPhone Xr שיהיו ממשיכי הדרך של מכשירי החברה שהוצגו בשנה שעברה.

הדגם הגדול ביותר בסדרה, אייפון Xs מקס, צפוי להגיע עם המסך הכי גדול ששילבה עד כה החברה במכשיר טלפון, זה ככל הנראה יעמוד על 6.5 אינץ’, בעוד דגם האייפון Xs יסתפק במסך 5.8 אינץ’. שני הדגמים צפויים להגיע עם פאנל מסך מסוג OLED, בדומה למסך שהופיע לראשונה במכשיר האייפון X בשנה שעברה, בעוד דגם האייפון Xr, אשר יהיה לממשיך הדרך של סדרת האייפון 8, ישלב מסך LCD בגודל המוערך ב-6.1 אינץ’.

עם מכשיריה החדשים לשנת 2018 צפויה אפל להציג אפשרות אחסון מירבית בנפח של 512GB, כאשר נפח האחסון הבסיסי במכשירים צפוי לעמוד על 64GB. הצבעים של המכשירים נחשפו דרך אתר אפל זמן קצר לפני האירוע ונראה כי החברה עומדת לשמור על הצבעים המוכרים עבור דגמי ה-iPhone Xs ו-iPhone Xs Max, אלו יגיעו בזהב, כסף ושחור חלל, בעוד דגם ה-iPhone Xr צפוי לקבל קשת צבעים רחבה יותר הכוללת את הצבעים אדום, לבן, שחור, צהוב, ירוק-אלמוג וכחול.

לצד מכשירי האייפון החדשים צפויה החברה להציג גם דור חדש של שעוניה החכמים בסדרת Apple Watch.

את האירוע תעביר אפל בשידור חי בוידאו הערב, החל מהשעה 20:00 וזה יהיה זמין לצפיה דרך אתר האינטרנט של החברה ודרך מכשיריה השונים עם אפליקציית האירועים של החברה. בנוסף, תעביר השנה אפל את האירוע גם דרך רשת המיקרובלוגינג טוויטר, כך על פי ציוץ החברה מחשבונה הרשמי בטוויטר:

לחצו כאן למעבר לשידור החי בטוויטר


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים