בעיטת פתיחה: הדמו של FIFA 19 זמין כעת להורדה ללא תשלום

צילום: EA

חובבי הכדורגל, היכונו: גרסת הדמו של FIFA 19, משחק הכדורגל הבא של EA, כבר זמינה להורדה, ללא תשלום. הדמו שוקל 7.4GB, וניתן להוריד אותו עבור ה-PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי. ההדגמה החינמית מגיעה שבועיים לפני השקת המשחק המלא, שאמור להגיע לחנויות ב-28 בספטמבר.

גרסת הדמו תאפשר לכם לטעום מכמה מצבים שונים במשחק, כמו מצב הסיפור המכונה “המסע” (The Journey), שמגיע לסיומו ב-FIFA 19. הסיפור עוקב אחר השחקן הצעיר אלכס האנטר, שסיפורו התחיל עוד ב-FIFA 17. לאחר שני המשחקים הקודמים, ב-FIFA 19 האנטר כבר שחקן מוערך, וכעת  בפרק האחרון הוא חותם בריאל מדריד והופך לכוכב הקבוצה. פרק זה נקרא “The Journey: Champions”. גרסת הדמו כוללת גם הדגמה של מצב הסיפור.

בנוסף, הדמו מאפשר לשחקנים להתנסות בליגת האלופות של המשחק, שדרוג חדש שהצליחה EA להכניס ל-FIFA, לאחר שהצליחה לחטוף את הרישיון להשתמש בשם הרשמי של ליגת האלופות מאת מתחרתה, קונאמי (המפתחת את PES). בדמו תוכלו לשחק עם יובנטוס, ריאל מדריד, מנצ’סטר יונייטד ומנצ’סטר סיטי, ביירן מינכן, אתלטיקו מדריד, וקבוצות נוספות.

המשחק המלא השנה יכלול כמה חידושים, כמו טכניקה חדשה לבעיטות לשער. בנוסף, המשחק יציג אפשרויות פחות מסורתיות, כמו מצב “הישרדות” שבו ניתן להתאים גם את תנאי המשחק, כולל אפשרות לבטל את נוכחות השופט ולצאת למשחק שבו החוקים הם המלצה בלבד.

להורדת הדמו בחנות פלייסטיישן

להורדת הדמו ל-Xbox One

להורדת הדמו למחשב


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים