הוכרז: Xiaomi Mi 8 Lite – גרסה צנועה למכשיר הדגל העדכני

Xiaomi Mi 8 Lite (תמונה: שיאומי) Xiaomi Mi 8 Lite (תמונה: שיאומי)

לצידו של דגם הפרו חושפת שיאומי סמארטפון נוסף בסדרת הדגל Mi 8. ה-Xiaomi Mi 8 Lite הוא מכשיר שוק ביניים ממוצע, עם מחיר אטרקטיבי במיוחד, גוף בעל צבע מדורג, לצד גב זכוכית יוקרתי ומערך ביצועים שלא מבייש אף מכשיר ביניים מתחרה.

את ה-Mi 8 Lite מציידת שיאומי במסך בגודל 6.26 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם מגרעת קטנה בחלקו העליון ובפריסה של 2280 על 1080 פיקסלים. מידותיו של הדגם הצעיר מתפרסות לאורך של 156.4 מילימטרים, זאת בנוסף לרוחב המסתכם ב-75.8 מילימטרים, עובי אשר עומד על 7.5 מילימטרים ומשקל הנמדד ב-169 גרם.

Xiaomi Mi 8 Lite (תמונה: שיאומי)
Xiaomi Mi 8 Lite (תמונה: שיאומי)

מתחת למכסה המנוע נמצאת מערכת השבבים Snapdragon 660, אשר מוצעת בשלוש גרסאות של נפחי אחסון וזיכרון עבודה, בזמן שהראשונה ביניהן מביאה עמה 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-64 גיגה-בייט של נפח אחסון ומגיעה בצבע אפור-מבריק בלבד. שאר הגרסאות הינן 6/64 גיגה-בייט ו-6/128 גיגה-בייט, ואלו מוצעות בכל הצבעים הזמינים.

מערך הצילום של המכשיר כולל זוג חיישני 12 ו-5 מגה פיקסל הממוקמים בגבו ומציעים גודל פיקסל של 1.4µm ו-1.12µm בהתאמה. החיישן הראשי במערך מגיע מבית סוני, מדגם IMX363, כאשר החיישן המשני מגיע מבית סמסונג ומדגם S5K5E8. מעבר לכך, מפתח הצמצם המוצע בחיישן ה-12 מגה פיקסל עומד על f/1.9, כשמפתח הצמצם של החיישן המשני אינו ידוע. את חלקו הקדמי של המכשיר מתחזקת מצלמת סלפי ברזולוציית 24 מגה פיקסל, עם חיישן מבית סוני וגודל פיקסל של 1.8µm.

Xiaomi Mi 8 Lite (תמונה: שיאומי)
Xiaomi Mi 8 Lite (תמונה: שיאומי)

את הגזרה כולה מסכמת שיאומי עם פיצ’רים כמו מצב פורטרט גם במערך הצילום הקדמי וגם באחורי, כאשר צילום הוידאו יוכל להתבצע ברזולוציה מקסימלית של 4K ב-30 פריימים לשנייה. שאר המפרט כולל תמיכה בבלוטות’ בגרסה 5.0, סים כפול (ללא כרטיס זיכרון), סוללה בקיבולת 3350 מיליאמפר/שעה עם תמיכה בטעינה מהירה וסורק טביעות אצבע הממוקם בגב המכשיר.

את ה-Xiaomi Mi 8 Lite מציעה החברה לרכישה מוקדמת בסין החל מרגעים אלו בשלושה צבעים, אפור-מבריק, Dream Blue (כחול-סגול מדורג) ו-Twilight Gold (כתום-אדום מדורג). מחיריהן של גרסאות המכשיר מפורטות להלן:

  • גרסת ה-4/64 גיגה-בייט מתומחרת בכ-205 דולרים.
  • גרסת ה-6/64 גיגה-בייט מתומחרת בכ-245 דולרים.
  • גרסת ה-6/128 גיגה-בייט מתומחרת בכ-290 דולרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים