הוכרז: Xiaomi Mi 8 Pro – עם סורק טביעות אצבע על המסך וזיהוי פנים מתקדם

Xiaomi Mi 8 Pro (תמונה: שיאומי) Xiaomi Mi 8 Pro (תמונה: שיאומי)

שיאומי מרחיבה את סדרת ה-Mi 8, שכבר ברגע זה כוללת ארבעה מכשירים נוספים בשמות Xiaomi Mi 8, Lite, Explorer Edition ו-SE. המכשיר החדש אשר מצטרף למשפחה הוא ה-Mi 8 Pro, ודיווחים מהעולם טוענים כי זו היא דרכה של שיאומי להפוך את גרסת ה-Explorer Edition לגלובלית, כאשר גם דגם ה-Pro מוצע בגרסה בעלת גב שקוף.

בחזיתו של הסמארטפון החדש נגלה מסך בגודל 6.21 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג Super AMOLED ובפריסה של 2248 על 1080 פיקסלים. מידותיו של המכשיר (כמו מסכו) זהות לזה של ה-Mi 8 הסטנדרטי ועומדות על 154.9 מילימטרים לאורך, 74.8 מילימטרים לרוחב, 7.6 מילימטרים המסמלים את העובי ומשקל הנמדד ב-177 גרם (2 גרם יותר מה-Mi 8).

Xiaomi Mi 8 Pro (תמונה: שיאומי)
Xiaomi Mi 8 Pro (תמונה: שיאומי)

מתחת למסכו נמצא סורק טביעות האצבע החדשני, אשר שיאומי מעידה כי זה הוא סורק טביעות האצבע הראשון בעולם שמסוגל לזהות רמות לחיצה שונות. גזרת הביצועים של המכשיר נותרה זהה גם היא ל-Xiaomi Mi 8, וגם פה נקבל את ה-Snapdragon 845, יחד עם 6 או 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-128 גיגה-בייט של נפח אחסון שאינו ניתן להרחבה.

גם מערך הצילום המככב ב-Xiaomi Mi 8 עבר כפי שהוא לדגם החדש, וזה כולל זוג חיישני 12 מגה פיקסל, כאשר הראשי מביניהם בעל עדשה רגילה והמשני מספק זום אופטי עד פי 2. מפתחי הצמצם המפורטים במערך עומדים על f/1.8 ו-f/2.4 בהתאמה, בשעה שהחיישן המשני אינו מיוצב אופטית ודרכו ניתן לצלם את תמונות הפורטרט. וכיאה ל-2018, יש כאן גם מצב AI.

Xiaomi Mi 8 Pro (תמונה: Xiaomi)
Xiaomi Mi 8 Pro (תמונה: Xiaomi)

במעבר לגזרה הקדמית נגלה את חיישן ה-20 מגה פיקסל אותו ראינו בדגם הסטנדרטי, עם מפתח צמצם של f/2.0 וגודל פיקסלים המסתכם ב-0.9µm. לצד מצלמת הסלפי ניתן לראות את חיישן האינפרה אדום בחזית המכשיר, זה משמש לזיהוי פנים מהיר, אשר היה קיים גם בדגם ה-Mi 8.

את ה-Xiaomi Mi 8 Pro מחזיקה באוויר סוללה בקיבולת 3000 מיליאמפר/שעה, כאשר זה מוצע בצבעים שחור, שחור-שקוף, וצהובכתוםורודסגול מדורג. מחירו של הדגם החדש אשר זמין לרכישה בסין עומד על כ-465 דולרים לגרסת ה-6/128, וכ-525 דולרים לגרסת ה-8/128 גיגה-בייט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים