המשחק Red Dead Redemption 2 יקבל מולטיפלייר בסגנון GTA Online

המשחק Red Dead Redemption 2 המשחק Red Dead Redemption 2

המשחק המצופה של רוקסטאר, Red Dead Redemption 2, יקבל ככל הנראה מצב מולטיפלייר בסגנון GTA Online המצליח. כך עולה מהודעה רשמית של החברה, לפיה גרסת האונליין של המשחק תקבל עדכונים שוטפים, יהיה בסיס נרטיבי לאירועים אונליין, והמשחק יתפתח עם הזמן יחד עם השחקנים. בהתאם, שמו של המצב החדש הוא Red Dead Online. רוקסטאר הודיעה כי תתחיל בבדיקות בטא של Red Dead Online אחרי השקת המשחק, בחודש נובמבר.

Red Dead Online הוא אבולוציה של המולטיפלייר הקלאסי מ-Red Dead Redemption המקורי, שישלב סיפור עם משחק תחרותי ושיתוף פעולה בין שחקנים, בדרכים חדשות ומהנות. הגיימפליי של Red Dead Redemption 2 ישמש כבסיס ל-Red Dead Online, אותו יהיה ניתן לחקור עם חברים, או לבד. [מצב האונליין] יקבל גם עדכונים שוטפים והתאמות, כדי שהחוויה הזו תגדל ותתפתח עבור כל השחקנים.

בניגוד ל-GTA, המתרחש בעולם המודרני, Red Dead Redemption 2 מתרחש במערב הפרוע, אולם יש למשחקים קווי דמיון רבים. כמו GTA, גם Red Dead Redemption 2 יהיה משחק בעולם פתוח, עם מה שנראה כדגש על הדמויות והסיפור, לצד אקשן חסר מעצורים, וחקר הסביבה הגדולה. המשחק נועד לצאת בסוף חודש אוקטובר השנה ל-PlayStation 4 ו-Xbox One (גרסה למחשב האישי לא הוכרזה בשלב זה).

GTA V הוא בין מוצרי הבידור המצליחים בכל הזמנים. המשחק מכר למעלה מ-95 מיליון עותקים, והכניס עבור רוקסטאר למעלה מ-6 מיליארד דולרים עד לחודש אפריל, 2018. המשחק למעשה הושק פעמיים (עבור הדור הקודם, ועבור הדור הנוכחי), וניכר כי לפחות חלק מהכנסות המשחק הגיעו ממצב המולטיפלייר, GTA Online, שבו ניתן לקנות שדרוגים, כלי רכב וחפצים שונים. לכן, ניתן לצפות כי רוקסטאר תנסה לשחזר את ההצלחה במשחק הבא שלה.

Red Dead Redemption 2 צפוי לצאת ל-PlayStation 4 ול-Xbox One ב-26 באוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים