חברת GIGABYTE מציגה כונני SSD NVMe חדשים

כונן SSD NVMe (מקור GIGABYTE) כונן SSD NVMe (מקור GIGABYTE)

חברת GIGABYTE, יצרנית לוחות האם וכרטיסי המסך המוכרת, מרחיבה את תחום ה-SSD של החברה ומציגה כונני SSD NVMe חדשים בנפח של עד 512GB בתצורת 2280 וחיבור M.2 במחיר של החל מ-50 דולר.

כונני ה-SSD NVMe החדשים של GIGABYTE מצטרפים לכונני ה-SSD הרגילים מסדרת UD PRO שהוכרזו בחודש מאי האחרון ומאפשרים לחברה לספק ללקוחותיה גם כונני NVMe על מנת לנצל את חיבור ה-M.2 בממשק PCIe ולקבל ביצועים טובים ומהירים יותר מול חיבור ה-SATA הרגיל.

אחד היתרונות של כונני ה-SSD NVMe החדשים לעומת כונני SSD רגילים הוא התמיכה בטכנולוגיית HMB (ר”ת Host Memory Buffer), אשר מנצלת את מאפיין ה-DMA (ר”ת Direct Memory Access) של תקן ה-PCIe על מנת לגשת ישירות לזיכרון ה-DRAM של המערכת ולהשתמש בו לקבלת ביצועים גבוהים ללא צורך להשתמש בזיכרון DRAM מובנה ב-SSD עצמו, כפי שקיים בכונני ה-SSD הרגילים.

כונן SSD NVMe (מקור GIGABYTE)
כונן SSD NVMe (מקור GIGABYTE)

בעוד שכונני ה-SSD החדשים אמורים להגיע ב-3 נפחים שונים, קיים מידע זמין רק לדגמי ה-128GB ו-256GB:

דגםGP-GSM2NE8128GNTDGP-GSM2NE8256GNTD
נפח128GB256GB
קריאה רציפהעד 1100MB/sעד 1200MB/s
כתיבה רציפהעד 500MB/sעד 800MB/s
קריאה רנדומליתעד 90K IOPSעד 80K IOPS
כתיבה רנדומליתעד 100K IOPSעד 150K IOPS
מחיר50$70$

כונני ה-SSD החדשים זמינים למכירה במחיר של 50 דולר לנפח ה-128GB ו-70 דולר לנפח ה-256GB, כשדגם ה-512GB צפוי לצאת בהמשך השנה ללא תג מחיר ידוע נכון לרגע זה.

כונני ה-SSD NVMe החדשים של GIGABYTE מצטרפים לשאר פתרונות החומרה אותם מציאה החברה כיום, אשר מאפשרים למשתמשים לבנות מחשב שלם הכולל את מלוא החלקים מבית GIGABYTE עצמה, מלבד המעבד. החל מלוח האם וכרטיס המסך, שם לחברה דריסת רגל חזקה, ועד שוק הזיכרונות וכונני ה-SSD אליהם נכנסה לאחרונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים