הוכרזו: Meizu V8 ו-Meizu V8 Pro – זוג מכשירי שוק נמוך במחירים אטרקטיביים

Meizu V8 Pro (תמונה: Meizu) Meizu V8 Pro (תמונה: Meizu)

מייזו ממשיכה בהכרזת המכשירים הרציפה שלה ומציגה זוג מכשירים חדשים לשוק הנמוך, אשר עונים לשמות Meizu V8 ו-Meizu V8 Pro. הצמד העדכני מביא עמו שינויים לא מעטים בין האחד לשני, כאשר ה-Meizu V8 Pro הוא המתקדם מהשניים וזה עשוי מתכת לעומת הפלסטיק ממנו עשוי הדגם הסטנדרטי.

Meizu V8

מכשיר ה-Meizu V8 פותח את ההצגה עם מסך בגודל 5.7 אינץ’, ברזולוציית +HD, יחד עם צפיפות פיקסלים של 282 פיקסלים לאינץ’ ועם פריסה של 1440 על 720 פיקסלים. מידותיו של המכשיר עומדות על 148 מילימטרים לאורך, 78 מילימטרים לרוחב, עוביו 8.4 מילימטרים ומשקלו נמדד ב-145 גרם. כאמור, גופו עשוי פלסטיק, כאשר העיצוב הכללי אינו שואף להיראות כמכשיר יוקרתי.

חטיבת הביצועים של ה-V8 מנוהלת על ידי מערכת השבבים MT6739 מבית מדיה-טק, אשר מציעה ארבע ליבות מסוג Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.5 גיגה-הרץ. ריבוי המשימות במכשיר ייעשה באמצעות זיכרון עבודה של 3 גיגה-בייט, זאת בזמן שנפח האחסון מסתכם ב-32 גיגה-בייט אשר ניתנים להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. גופו של המכשיר כולל גם שקע אוזניות, כשמייזו הצליחה לדחוס לתוך הגוף הזה גם סוללה בקיבולת 3200 מיליאמפר/שעה.

Meizu V8 (תמונה: Meizu)
Meizu V8 (תמונה: Meizu)

גזרת הצילום של ה-Meizu V8 מכילה חיישן צילום בודד ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/2.2 לצד מבזק לד כפול. במעבר לחזית המכשיר נפגוש את מצלמת הסלפי ברזולוציית 5 מגה פיקסל, במפתח צמצם של f/1.9 ועם יכולת לפתיחת המכשיר באמצעות זיהוי פנים. על פי החברה, סורק טביעות האצבע הממוקם מתחת למערך הצילום מסוגל לפתוח את המכשיר תוך 0.2 שניות.

Meizu V8 Pro

מכשיר ה-Meizu V8 Pro הוא האלגנטי מהשניים, זה מגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ’, ברזולוציית +HD, לצד צפיפות פיקסלים של 282 פיקסלים לאינץ’ ועם פריסה של 1440 על 720 פיקסלים. מידותיו של המכשיר גם הן עברו שינוי קל ונפרסות כעת לאורך של 147.5 מילימטרים, יחד עם רוחב של 72.7 מילימטרים, עובי של 8.1 מילימטרים ומשקל העומד על 159 גרם.

גם גזרת הביצועים קיבלה שדרוג קל, ובמכשיר ה-Meizu V8 Pro נמצא את מערכת השבבים Helio P22 מבית מדיה-טק המציעה 8 ליבות מסוג Cortex-A53 בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ. עוד במערך זה נוכל לראות זיכרון עבודה על סך 4 גיגה-בייט ונפח אחסון המסתכם ב-64 גיגה-בייט, אך ניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. גם כאן דאגה מייזו לשלב את שקע האוזניות, בנוסף לסוללה מעט קטנה יותר בקיבולת של 3100 מיליאמפר/שעה.

Meizu V8 Pro (תמונה: Meizu)
Meizu V8 Pro (תמונה: Meizu)

מערך הצילום של המכשיר כולל זוג חיישני צילום בדגם ה-V8 Pro, ואלו מציעים רזולוציה של 12 ו-5 מגה פיקסלים. מפתחי הצמצם הנמצאים במערך עומדים על f/2.2 לזוג החיישנים, כאשר שניהם מגובים על ידי מבזק לד כפול ונהנים מקיומו של החיישן המשני לשיפור אפקט הפורטרט. חובבי הסלפי יוכלו ליהנות ממצלמת 5 מגה פיקסל הממוקמת בחזית, ומציעה מפתח צמצם של f/1.9 עם תמיכה בפתיחת הסמארטפון באמצעות זיהוי פנים.

זמינות ומחירים

את ה-Meizu V8 ניתן למצוא בצבעים לבן ושחור, בשעה שאת דגם ה-Meizu V8 Pro ניתן לרכוש בצבעים זהב ושחור. מחיריהם של הזוג נוחים למדי ועומדים בשוק הסיני על כ-115 דולרים לגרסת ה-3/32 גיגה-בייט למכשיר ה-Meizu V8, עם מעבר לכ-160 דולרים לגרסת ה-4/64 של מכשיר ה-Meizu V8 Pro.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים