חברת HMD Global שולחת הזמנות להכרזה על מכשיר נוקיה חדש באוקטובר

הזמנתה של נוקיה (תמונה: phonearena) הזמנתה של נוקיה (תמונה: phonearena)

חברת HMD Global מנצלת את המיטב מהמותג הנוסטלגי האהוב נוקיה, ודואגת להחזיק את המותג באוויר עם הכרזות עקביות לסדרות מכשירים מרובות. בהכרזה הקרובה אנו עשויים לראות מכשיר ביניים חדש בשם Nokia X7 (נקרא גם Nokia 7.1 Plus), אשר עתיד להגיע עם מגרעת בחלקו העליון ומבנה זכוכית מלא.

בהזמנות שנשלחו לתקשורת נוכל לראות כי HMD Global מזמינה את המשתתפים להגיע אל מספר מקומות ברחבי הגלובוס, על מנת להשתתף באירוע הכרזה רשמי של מכשיר נוקיה המצטרף למשפחה. בהתחשב בעובדה כי הקבוצה טורחת לערוך מספר אירועים למכשיר החדש, נוכל לשער כי נוקיה פיתחה ציפיות גבוהות לקראת השקתו של הסמארטפון החדש, וכי זה הוא אינו סמארטפון ביניים רגיל.

על פי ההדלפות, קבוצת HMD Global תשיק באירוע את מכשיר ה-Nokia 7.1 Plus, אשר הודלף לרשת על ידי המדליף הפופולרי OnLeaks@ ששיתף תמונות הדמיה מלאות של המכשיר המציגות את האחרון מכל זווית אפשרית. בתמונות ניתן לראות כי הסמארטפון כולל מבנה זכוכית מלא, עם שקע אוזניות, מחבר טעינה מסוג USB Type-C וזוג גרילים לרמקולים בתחתית.

מסכו של ה-Nokia 7.1 Plus יגיע בגודל 5.8 אינץ’, עם מגרעת בחלקו העליון וניתן לראות בהדמיות גם מערך צילום כפול, סורק טביעות אצבע הממוקם בגב המכשיר ומיתוג גרסת Android One (בתמונות נוספות שהודלפו). הסמארטפון עתיד לראות אור ראשון בזמן אירוע ההכרזה שייערך ב-4 באוקטובר בשעה 19:00 (שעון ישראל).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים