הדלפה: כך ייראה Huawei Mate 20 Pro

Huawei Mate 20 Pro Front (תמונות: WinFuture) Huawei Mate 20 Pro Front (תמונות: WinFuture)

לאחר רצף ההדלפות אודות סדרת ה-Huawei Mate 20, מכשיר ה-Huawei Mate 20 Pro נחשף פעם נוספת בסדרת תמונות חדשות המציגות את הסמארטפון משלוש זוויות שונות. בתמונות ניתן לראות שלושה צבעים של המכשיר המדובר, כאשר הצבע המככב בסדרה זו יגיע בגוון מדורג בין שחור, סגול וכחול.

בחזיתו של המכשיר נמצא מסך בעל מגרעת גדולה למדי, המכילה מערך חיישנים חדש המשמש לזיהוי פנים מתקדם, מהיר, ומאובטח יותר מהדורות הקודמים. בתוך המגרעת עתידים להימצא חיישן אינפרה אדום, מצלמת סלפי, אפרכסת שמע וחיישנים נוספים. מסכו של המכשיר משוער להגיע בגודל 6.3 אינץ’, ברזולוציית +Quad HD, עם פאנל מסוג OLED ובפריסה של 3120 על 1440 פיקסלים.

במעבר לגבו של המכשיר נוכל לראות את מערך הצילום המשולש בתוך המודול המרובע אשר כולל גם את מבזק ה-LED, אליו עברה החברה ממערך הצילום המשולש אשר מוקם בצורה אנכית בדור הקודם. מערך הצילום החדש עתיד להגיע עם מפתחי צמצם אשר נעים בין f/1.8 ל-f/2.4, בזמן שגם כאן נוכל להבחין בזום ההיברידי פי 5 המסופק בדורות הנוכחיים, כאשר מערך העדשות יגיע עם אורך מוקד הנע בין 16 מ”מ ל-80 מ”מ.

Huawei Mate 20 Pro Back (תמונות: WinFuture)
Huawei Mate 20 Pro Back (תמונות: WinFuture)

מתחת למכסה המנוע תפעם מערכת השבבים החדשה Kirin 980 עליה הכריזה וואווי (Huawei) באירוע אותו קיימה בתערוכת IFA. בנוסף למערכת השבבים המוזכרת, נוכל לצפות גם לשילוב של 6 או 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה (RAM) ו-128 עד 512 גיגה-בייט של נפח אחסון. הסדרה כולה תוצע בצבעים כחול, שחור, ירוק וצבע מדורג המוצג בתמונות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים