קונסולת Xbox One תחל לתמוך במקלדת ועכבר החל מחודש אוקטובר

פיל ספנסר (Phil Spencer), המנהל את חטיבת ה-Xbox של מיקרוסופט, הודיע כי Xbox One תקבל כעת תמיכה רשמית במקלדת ועכבר. המשחק הראשון שיציע לשחקנים על מנת שיוכלו להתנסות באפשרות החדשה הוא Warframe, המשחק החינמי המוכר, במהלך חודש אוקטובר. בשלב זה ההתנסות תהיה זמינה לחברי ה-Insider Program של אקס בוקס.

בקרי השליטה ואמצעי הקלט מהווים חלק משמעותי מאוד מהמשחק. בעוד שבקרי שליטה של קונסולות מתאימים באופן נפלא למשחק מכות, ספורט, הרפתקאות ונהיגה, רוב הגיימרים מסכימים כי מקלדת ועכבר מהווים יתרון בכל הקשור למשחקי יריות, אסטרטגיה ו-MMO. לכן, האפשרות לתת לשחקנים להשתמש במקלדת ועכבר גם על הקונסולה מאפשרת לנצל את המכשיר באופן טוב יותר, ולקבל יתרון במשחק עצמו.

ספנסר הסביר כי האפשרות לשלב תמיכה במקלדת ועכבר תהיה זמינה למפתחי Xbox כבר בזמן הקרוב. המשמעות היא שמפתחי משחקים יוכלו לשלב תמיכה במקלדת ועכבר בהקדם. עם זאת, מיקרוסופט לא מכריחה את המפתחים לנצל את האפשרות הזו, ומדגישה כי המטרה היא לפתוח את ה-Xbox One לחוויות חדשות שעד כה היו נחלת המחשב האישי בלבד. “אל תצפו שכל משחק על הפלטפורמה יתמוך כעת במקלדת ועכבר. זאת ההחלטה של המפתחים“, אמר ספנסר.

לפי ספנסר, מקלדות ועכברים רגילים המשתמשים ב-USB אמורים להתאים ולעבוד עם ה-Xbox One ללא צורך בקניית ציוד ייעודי. עם זאת, מיקרוסופט אישרה כי היא עובדת עם Razer, יצרנית אביזרי המחשוב המוכרת, בעוד זו מפתחת סט של עכבר ומקלדת המותאמים במיוחד ל-Xbox One. מיקרוסופט סיפרה כי פרטים נוספים ייחשפו בנובמבר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים