חיות המחמד הגיעו ל-Fortnite: כיצד ניתן להשיג חיית מחמד?

עונה 6 של פורטנייט החלה כעת, והביאה איתה שלל שינויים ומיקומים חדשים במשחק, כמו אי מעופף חדש. עם זאת, נראה כי עד כה השינוי שמושך את מרבית תשומת הלב הוא חיות המחמד החדשות שניתן לקבל במשחק – או יותר נכון, להרוויח בעבודה קשה אחרי שכבר שילמתם על Battle Pass לעונה זו. Epic הוסיפה את האפשרות להסתובב עם כלב חמוד, זיקית, ואפילו דרקון. את בעלי החיים ניתן גם לשדרג, אם תצליחו לעמוד במספיק אתגרים.

אם כבר דמיינתם איך תשסו את כלב המחמד שלכם באויבים ב-Fortnite, ובכן, צפויה לכם אכזבה. חיות המחמד הן פריט קוסמטי לכל דבר, ואינן משפיעות על מהלך המשחק. חיית המחמד תשב על תיק מיוחד שתישאו על גבכם. מדי פעם ייתכן והחבר הקטן שלכם ישמיע נביחה או שאגה כדי לעודד אתכם, אך אל חשש, אויבים אינם יכולים לשמוע את חיית המחמד שלכם. רק אתם, וחברי הקבוצה שלכם תוכלו לשמוע את חיות המחמד שלכם.

איך מקבלים חיית מחמד?

על מנת לקבל חיית מחמד, קודם כל עליכם לרכוש Battle Pass לעונה. ה-Pass עולה 950 V-Bucks. תוכלו לקנות 1000 V-Bucks תמורת עשרה דולרים. עם זאת, קניית Battle Pass לא תגרום לחיית מחמד להופיע בין-רגע. על מנת לקבל חיית מחמד תצטרכו להעלות את ה-Pass שלכם רמות, על ידי השלמת אתגרים או איסוף כוכבים. אלו הרמות הדרושות כדי לקבל חיית מחמד:

  • רמה 12: תקבלו את הכלב Bonesy.
  • רמה 29: תקבלו את הזיקית Camo.
  • רמה 43: תקבלו את הדרקון Scaled.

שדרוג חיות המחמד

אחרי שקיבלתם כבר חבר קטן שיתלווה להרפתקאותיכם, תוכלו להמשיך לעלות את ה-Pass שלכם רמות, ולפתוח שדרוגים שונים לחיות המחמד שלכם:

  • רמה 59: תקבלו גרסה נוספת של Bonesy הכלב, הפעם בלבן.
  • רמה 74: תקבלו גרסה נוספת של Scaled הדרקון, הפעם בוורוד.
  • רמה 90: תקבלו גרסת מוקה של הכלב.
  • רמה 98: מי שיגיע עד לכאן יקבל את הגרסה השחורה של Scaled הדרקון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים