מכשיר ה-OnePlus 6T יגיע ללא שקע אוזניות ועם עמידות לא-רשמית בפני מים ואבק

OnePlus 6T (תמונה: WinFuture) OnePlus 6T (תמונה: WinFuture)

פיט לאו (Pete Lau), מנכ”ל חברת OnePlus, חשף כי מכשיר ה-OnePlus 6T יגיע ללא עמידות רשמית בפני מים ואבק וללא שקע אוזניות. מנגד, שקע האוזניות עזב את הבית על מנת לפנות מקום לסוללה גדולה יותר, מהלך שמח ומהול בעצב. מעבר לכך, חשף המנכ”ל כי המכשיר יכלול סורק טביעות אצבע מתחת למסך.

בנוסף לדברים הללו, הסמארטפון המדובר אינו צפוי להגיע עם אפשרות לטעינה אלחוטית, זאת כאשר גישת החברה נותרת ללא שינוי. הגישה המדוברת עובדת על פי הדרך בה אם טעינה אלחוטית אינה מהירה באופן שווה לטעינה החוטית עם מטען ה-Dash Charge, החברה לא תאמץ את הטכנולוגיה. מהזווית החיובית, קיבלנו אישור כי החברה עובדת קשה מאוד על מנת לאפשר זאת בעתיד.

OnePlus 6T Midnight Black (תמונה: WinFuture)
OnePlus 6T Midnight Black (תמונה: WinFuture)

בהזכרת תקן העמידות בפני מים, מאשר לאו כי ה-OnePlus 6T הוא המכשיר הכי עמיד במים שהחברה ייצרה אי פעם. על פי דבריו, הסמארטפון העתידי מסוגל לעמוד בפני נפילה לא מכוונת למים או טיפות גשם, אך בשביל מספר המשתמשים שבאמת הולכים לשחות עם המכשיר, התשלום הנוסף בשביל לקבל את התקן הוא לא סביר.

בנוגע למחירו של המכשיר החדש, אנו צפויים לראות עלייה של 20 דולרים ומעלה בעלותו של הסמארטפון. עליית המחיר נגרמת עקב שילוב של מסך גדול יותר, סוללה גדולה יותר וסורק טביעות אצבע מתחת למסך. בגזרה הטכנית, מסכו של ה-OnePlus 6T עתיד להגיע בגודל 6.4 אינץ’, קיבולת הסוללה תעמוד על 3700 מיליאמפר/שעה ומערכת השבבים תהיה ה-Snapdragon 845 יחד עם 6 או 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה.

את הסמארטפון החדש הדליף במלוא הדרו אתר הטכנולוגיה WinFuture, אשר שיתף תמונות ‘רשמיות’ של המכשיר בזוג הצבעים שיוצעו. זוג הצבעים הללו הינם ה-Midnight Black וה-Mirror Black אותם הכרנו גם בסדרה הנוכחית. שניהם עשויים זכוכית, אך דגם ה-Midnight Black מציע מראה מט ועמום יותר לעומת דגם ה-Mirror Black שמדגיש את היותו זכוכית.

על מכשיר ה-OnePlus 6T תכריז החברה ב-30 באוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים