מכשיר ה-Xperia L3 דולף לרשת דרך סרטון ותמונות הדמיה חדשות

Sony Xperia L3 (תמונה: OnLeaks) Sony Xperia L3 (תמונה: OnLeaks)

בזמן שמכשיר ה-Xperia XA3 דלף רק לאחרונה על ידי OnLeaks@, המדליף ממשיך לירות ומשחרר לאוויר העולם סרטון ותמונות הדמיה עדכניות של מכשיר ה-Xperia L3. הסמארטפון העתידי משוער להגיע לשוק הנמוך מבית סוני, ולתפוס את מקומו של דגם ה-Xperia L2 אותו הכרנו בתחילת השנה.

בחלקו הקדמי של הסמארטפון החדש נגלה מסך בגודל 5.7 אינץ’, ברזולוציית +HD ועם יחס אורך:רוחב של 18 על 9. בשולו התחתון של המכשיר ניתן להבחין בלוגו החברה, כאשר בשולו העליון נוכל לראות את אפרכסת השמע, מצלמת הסלפי, חיישן הקרבה ונורית ההתראות. גם במכשיר זה דואגת סוני להמשיך לצמצם את השוליים, אך לעומת ה-Xperia XA3, במכשיר זה נוכל לראות כי עדיין נותרו לא מעט שוליים לצמצם.

בחלקו האחורי של המכשיר נוכל למצוא זוג מצלמות הממוקמות האחת מתחת לשנייה, ומגובות על ידי מבזק לד המאיר את הפריימים. במסגרתו של המכשיר נגלה שקע אוזניות, רמקול בודד המכוון כלפי מטה, מחבר טעינה מסוג USB Type-C, סורק טביעות אצבע וכפתורי ויסות ווליום הממוקמים תחתיו. מעל סורק טביעות האצבע ניתן למצוא את הכפתור המסתורי אותו לא ראינו במכשירי החברה האחרונים.

מעבר לכך, גם במכשיר זה לא ניתן לראות את קיומו של הכפתור להזנקת המצלמה, אך זה הוא אינו דבר חריג בהתחשב בעובדה שהכפתור לא מצא את מקומו גם במכשיר ה-Xperia L2. גופו של המכשיר עשוי פלסטיק, אך זה מגיע עם מראה של זכוכית מבריקה. מידותיו של הסמארטפון עומדות על 153.8 מילימטרים לאורך, 71.9 מילימטרים לרוחב ו-9 מילימטרים לעובי.

על ה-Xperia L3 משוערת להכריז סוני בסוף הרבעון הנוכחי, או לחילופין, בתחילת השנה הבאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים