מכשיר ה-Moto G7 נחשף בסרטון ובתמונות הדמיה מלאות

Motorola Moto G7 (תמונה: mysmartprice) Motorola Moto G7 (תמונה: mysmartprice)

מכשיר ה-Moto G7 החדש עתיד להצטרף לשלושה מכשירים נוספים בשמות Moto G7 Plus, G7 Play ו-G7 Power. המכשיר הראשוני נחשף כעת בתמונות וסרטון הדמיה אשר מציגים לנו את הסמארטפון מכל צדדיו ומגלים מגרעת ‘טיפת מים’ בחזיתו.

בחלקו הקדמי של ה-Moto G7 נמצא מסך בגודל 6 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג שאינו ידוע וביחס תצוגה של 18:9 ומעלה. עוד בחזיתו ניתן להבחין באפרכסת השמע שמקבלת חיתוך משלה לפנים המכשיר, כאשר מתחתיה נמצא את חיישן הקרבה ומצלמת הסלפי. באופן שאינו שגרתי לרוב המכשירים, מוטורולה מחליטה למקם מיקרופון בחזית המכשיר, לצד לוגו החברה בשול התחתון.

במעבר למסגרתו של הסמארטפון נגלה את כפתור ההדלקה והכיבוי בחלקה הימני של המסגרת, זאת בנוסף לכפתורי ויסות הווליום ולמגירת הסים, שנמצאת בחלקה העליון של המסגרת. במבט על הגזרה התחתונה של המכשיר נוכל לראות את מחבר הטעינה מסוג USB Type-C, שקע אוזניות ורמקול המכוון כלפי מטה.

בגבו של המכשיר נמצא מערך צילום כפול הממוקם בתוך מודול עגול, ותחתיו סורק טביעות האצבע המשלב את לוגו החברה. מיקום המיקרופונים המוזר של מוטורולה ממשיך, וכעת נמצא מיקרופון נוסף בגבו של המכשיר. הגב עצמו עשוי זכוכית ומקומר בצדדיו, כשמידותיו של הסמארטפון נפרסות לאורך של 157 מילימטרים, יחד עם רוחב של 75.3 מילימטרים ועובי של 8 מילימטרים.

מפרטו של ה-Moto G7 מסתכם אל מסך בגודל 6 אינץ’, עם רזולוציה של +Full HD, מערך צילום כפול הכולל זוג חיישני 16 ו-5 מגה פיקסל ומצלמת סלפי ברזולוציית 5 מגה פיקסל. מערכת השבבים כוללת 8 ליבות, וזו תגובה על ידי זיכרון עבודה על סך 4 גיגה-בייט ונפח אחסון העומד על 64 גיגה-בייט. את כל התזמורת המוזכרת לעיל תנהל סוללה בקיבולת 3500 מיליאמפר/שעה, אשר תקבל כוח דרך מחבר טעינה מסוג USB Type-C.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים