הוכרז: Razer Phone 2 – דור שני לסמארטפון הגיימינג

Razer Phone 2 (תמונה: Razer) Razer Phone 2 (תמונה: Razer)

חברת הגיימינג הפופולרית רייזר (Razer), הכריזה היום (ה’, 11.10), על מכשיר הדגל החדש מתוצרתה אשר קיבל את השם Razer Phone 2. הסמארטפון העדכני מצויד במיטב החידושים מבית ענקית הגיימינג ואלו מגיעים דרך מערך הצילום החדש, חותכים את טכניקת הקירור המתקדמת ומסיימים עם עמידות בפני מים ואבק בתקן IP67.

בחזיתו של ה-Razer Phone 2 נמצא מסך בגודל 5.7 אינץ’, ברזולוציית Quad HD, עם פאנל מסוג IGZO LCD, תמיכה ב-HDR בזמן צפייה בנטפליקס וקצב רענון של 120 הרץ. השיפור על פני הדור הקודם אומנם אינו נמצא באופן מובהק על הנייר, אך בפועל, מסכו של הדגם החדש קפץ בבהירותו מ-380 יחידות אור (nits) ל-580 יחידות אור, דבר המספק בהירות גבוהה יותר ב-50 אחוזים מהדגם הקודם.  בנוסף לכך, מסכו של הסמארטפון החדש מגיע עם טכנולוגיית UltraMotion, עם הגנה מפני שברים ושריטות על ידי זכוכית הגורילה גלאס 5 ועם ספקטרום צבעים רחב.

בניגוד לשאר חברות הסמארטפונים, מנכ”ל החברה מציין כי ייעודו של ה-Razer Phone 2 הוא בראש ובראשונה לגיימרים, כך שאם יצא לכם לשחק על סמארטפון ללא שוליים, בוודאי נתקלתם בלחיצות מוטעות על גבי מקש היריות או מקשים אחרים בעקבות המסך שנפרס עד הקצה. מעבר לכך, רייזר מנצלת את השוליים הגדולים של המכשיר ומכניסה לתוכם רמקולים עוצמתיים במיוחד, אשר מסוגלים להגיע לווליום של 103.3 דציבלים (לעומת 98.5 בדגם הראשון). את העלייה ברמת הווליום ובאיכות השמע מייחס המנכ”ל למגברים הנוספים שהוטמעו במערך השמע.

Razer Phone 2 (תמונה: Razer)
Razer Phone 2 (תמונה: Razer)

את גזרת הביצועים של מכשיר הגיימינג החדש מריצה מערכת השבבים Snapdragon 845, יחד עם 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-64 גיגה-בייט של נפח אחסון אשר ניתן להרחבה לעד 1 טרה-בייט נוספים באמצעות כרטיס זיכרון. מהירות קליטת האינטרנט גם היא שופרה, וכעת תוכלו להגיע למהירות של עד גיגה-ביט דרך רשת הדור הרביעי. פתיחת המכשיר ממצב נעילה תתבצע דרך קוד, או לחילופין, באמצעות סורק טביעות האצבע הממוקם במסגרת המכשיר.

כיאה לסמארטפון גיימינג, רייזר מציידת את מוצר הדגל החדש שלה בסוללה גדולה המגיעה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה ותומכת בטעינה אלחוטית הודות לגב הזכוכית החדש שנמצא בחלקו האחורי של המכשיר. בנוסף לכך, ניתן להטעין את הסמארטפון באמצעות כל מטען מהיר התומך בטכנולוגיית +Quick Charge 4 מבית קוואלקום, אשר עתידה לטעון את המכשיר מאחוז בודד ל-50 אחוזים בתוך חצי שעה בלבד.

עוד בחלקו האחורי נוכל לפגוש את מערך הצילום החדש הכולל זוג חיישני 12 מגה פיקסל, בשעה שהחיישן הראשי הינו סטנדרטי ובעל זווית רחבה, כשהחיישן המשני מספק זום אופטי של עד פי 2. מפתחי הצמצם המגיעים עם הזוג עומדים על f/1.7 ו-f/2.6, בהתאמה, כשצילום הווידאו יוכל להתבצע ברזולוציה מקסימלית של 4K. לנתונים אלו מוסיפה החברה כי החיישן הראשי מצויד במייצב אופטי (OIS) וביצועיו שופרו באופן משמעותי לעומת מכשיר הרייזר הראשון בסדרה. במעבר לחזיתו של הסמארטפון נגלה את מצלמת הסלפי, כאשר זו מציעה רזולוציה של 8 מגה פיקסל במפתח צמצם של f/2.0 ועם אפשרות להזרמת וידאו ב-HD.

Razer Phone 2 (תמונה: Razer)
Razer Phone 2 (תמונה: Razer)

לצד הדברים הללו, רייזר מגבה את המכשיר ביישומים התורמים לחוויית הגיימינג כמו אפליקציית Razer Cortex החדשה שנלקחה היישר מהמחשב, וזו תאפשר למשתמשים לארגן את כלל המשחקים שלהם, להתאים את חוויית המשחק בהתאם לרוחם ותמליץ להם על משחקים טובים וחדשים. לדוגמה, באמצעות האפליקציה יוכלו גיימרים למצוא משחקים המותאמים לשימוש על גבי מסך בעל קצב רענון של 120 הרץ.

יחד עם זאת, ניתן יהיה למצוא גם את האפשרות לתת ‘בוסט’ לחוויית המשחק באמצעות ה-Game Booster. האפשרות המוזכרת מספקת למשתמשים בחירה בין מצבים שונים כמו ‘מצב ביצועים’, ‘מצב מותאם אישית’ ו’מצב חיסכון’. כך שבמידה ואתם מעוניינים להתחיל מרתון משחקים בסמארטפון שלכם, סביר יהיה כי תבחרו במצב הביצועים על מנת ליהנות מהמשחק ברמה הטובה ביותר. מעבר לכך, דרך האפשרות המוזכרת תוכלו לבצע התאמות אישיות נוספות כמו הגדרות מותאמות מראש לזמן משחק, צפייה בחיי הסוללה הנותרים ועוד.

זה לא נגמר כאן, על מנת לקרר את העניינים הוסיפה רייזר מערך קירור עצום המתפרס לכל אורך המכשיר, ולעומת מכשירים אחרים המשתמשים בצינור המתהלך רק על חלק מגבו של הסמארטפון, רייזר בחרה לפרוס את מערך הקירור על כל המכשיר. בנוסף לכך, בגבו של המכשיר נוכל לזהות את לוגו החברה האייקוני, כשזה מגובה הפעם על ידי תאורה אחורית תחת מיתוג ה-Razer Chroma וניתן לשינוי והתאמת הצבע.

Razer Cortex (תמונה: Razer)
Razer Cortex (תמונה: Razer)

בחלק השימושי של התאורה החדשה, ניתן לבחור צבע אליו הלוגו יתחלף כאשר נכנסת התראה מאפליקציה מסוימת. לדוגמה, באופן מובנה, מכשיר הרייזר החדש יחליף את צבע הלוגו לכחול בזמן שהתראה מפייסבוק נכנסת, ולצבע ירוק בזמן שהתראה מ-WhatsApp מתקבלת. גם עמדת הטעינה האלחוטית קיבלה את מיתוג ה-Razer Chroma, ובעקבות כך, גם זו מציעה את צבעי ה-RGB הנוצצים.

את כל הפעולות על מכשיר ה-Razer Phone 2 תריץ מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו, כשעל גביה ירוץ המשגר הפופולרי Nova Launcher בגרסת ה-Prime אשר מותקן באופן מובנה במכשיר החדש וללא צורך בתשלום נוסף. חובבי האודיו דרך שקע האוזניות לא ישמחו במיוחד, כשגם בדגם העדכני לא שילבה החברה את שקע האוזניות. אומנם, כן תמצאו כאן מתאם התומך באיכות האודיו ב-24 ביט אותה מסוגל להעביר המכשיר, המשלב גם ממיר דיגיטלי לאנלוגי (DAC) באיכות גבוהה.

זמינות ומחירים

את מכשיר ה-Razer Phone 2 מציעה החברה בצבע שחור בלבד, אך זה מגיע בזוג גרסאות גימור שונות. הראשונה בעלת מראה מראתי ומבריק, כשהשנייה בעלת מראה מט וזו תימכר בבלעדיות דרך חנות ה-RazerStore ותגיע עם 128 גיגה-בייט של נפח אחסון.

מחירו של הדגם החדש בסדרה עומד על 799 דולרים, וגרסת המראה ניתנת לרכישה במכירה המוקדמת שתחל בחצות ב-11 באוקטובר (זמן הוליווד).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים