האם קונסולות הדור הבא יושקו כבר בשנה הבאה?

לוגו פלייסטיישן

לפי תיאור משרה חדשה  באתר של Infinity Ward, אחת החברות המפתחות את משחקי Call of Duty, עולה חשד כי קונסולות הדור הבא אולי יושקו כבר ב-2019. בקיץ, במהלך תערוכת E3, מיקרוסופט אישרה כי היא כבר עובדת על קונסולה חדשה, ואילו מוקדם יותר השבוע סוני הביעה את הצורך בחומרה חדשה ל-PlayStation. כעת, פרסום המשרה החדשה של IW מוסיף שמן למדורת השמועות ברשת.

בין פרטי המשרה שפרסמה Infinity Ward ניתן למצוא את המשפט הבא:

בואו לעבוד עם היוצרים המבריקים ביותר בתעשייה על משחק מרגש, שעדיין לא הוכרז, עבור הדור הבא.

לא מדובר באופן מפורש על משחק שעומד לצאת ב-2019, אך Infinity Ward היא חלק ממעגל פיתוח מחזורי שנמשך כבר זמן מה: משחקי Call of Duty יוצאים מדי שנה, כאשר בכל שנה יוצא משחק של אחת משלוש החברות. הרוטציה הזו מתחלקת בין Treyarch, to Infinity Ward ו-Sledgehammer Games, כאשר כל אחת בתורה משחררת את המשחק הבא בסדרה.

בימים אלה הושק המשחק Call of Duty Black Ops 4, אשר פותח בחברת Treyarch. אם לא יהיה שינוי בסדר הרגיל של משחקי Call of Duty, הכותר הבא בסדרה אמור להגיע בשנה הבאה, מאת חברת Infinity Ward. לכן, כשהחברה מפרסמת כי היא עובדת על משחק שעדיין לא הוכרז לדור הבא, עולה הסברה כי Call of Duty הבא יהיה גם זמין למכשירים חדשים. יתר על כן, המשרה שפורסמה מתארת בפירוש כי מדובר במשחק FPS, כמו Call of Duty.

למרות זאת יש לזכור כי כל אחד מהפרטים עלול להתגלות כשגוי. ייתכן כי חברה אחרת תעמוד מאחורי Call of Duty הבא, במקום Infinity Ward. ייתכן כי המשחק כלל לא ייצא ב-2019. כמובן, ייתכן גם כי Infinity Ward עובדת על משחק אחר לחלוטין שאינו קשור ל-Call of Duty. כך או כך, כשסטודיו כמו Infinity Ward מודיע על פיתוח משחק לדור הבא, כנראה שיש דברים בגו, במיוחד כשיצרניות הקונסולות כבר הביעו עניין. אין ספק כי הדור הבא כבר בדרך – ואולי הוא קרוב משחשבנו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים