סוני החלה בהפצת אנדרואיד 9 פאי לסדרת ה-Xperia XZ2 

Sony Xperia XZ3 (תמונה: Sony) Sony Xperia XZ3 (תמונה: Sony)

סוני ממשיכה לגשש את דרכה בשוק הסמארטפונים, אך את דרכה ברכישת אמון הלקוחות ברמת העדכונים היא כבר השיגה לפני המון זמן. את המסורת המפוארת ממשיכה סוני לשמר עם שליחת עדכונים באופן מהיר במיוחד, תוך שילוב המכשירים בגרסאות בטא ובגרסאות AOSP. כעת, החברה החלה בשליחת עדכון אנדרואיד 9 פאי למשתמשי סדרת ה-XZ2.

נכון לרגעים אלו, סדרת ה-Xperia XZ2 כוללת את ה-Xperia XZ2 הסטנדרטי שרץ ברגעים אלו על מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו, ואת ה-Xperia XZ2 Compact וה-Xperia XZ2 Premium שמריצים גם הם את מערכת ההפעלה המוזכרת לעיל. מפת הדרכים של החברה אשר פורסמה בחודש אוגוסט האחרון טענה כי סדרת ה-XZ2, כמו גם סדרת ה-XZ1 ודגם ה-XZ Premium יקבלו את העדכון המיוחל לאנדרואיד 9 החל מחודש ספטמבר ועד חודש נובמבר.

עדכון מערכת ההפעלה לאנדרואיד 9 פאי (תמונה: XperiaBlog)
עדכון מערכת ההפעלה לאנדרואיד 9 פאי (תמונה: XperiaBlog)

על פי הבטחותיה של מפת הדרכים, נראה כי החברה עומדת בלוח הזמנים ומשתמשים מדווחים על תחילת הפצתה של מערכת ההפעלה בגרסתה האחרונה למכשיריה. מעבר לכך, על פי פוסט שפרסמה בבלוג המפורסם באתר הרשמי, החברה טוענת שוב כי סדרות ה-XZ2, ה-XZ1 ומכשיר ה-XZ Premium עתידים לקבל את גרסת אנדרואיד 9.0 פאי למכשיריהם כבר בחודש נובמבר.

משתמשים ברחבי הרשת החלו לדווח כבר מהחודש הנוכחי כי הגיע למכשיריהם עדכון לאנדרואיד 9 פאי, כאשר הם מחזיקים במכשירים מסדרת ה-Xperia XZ2. העדכון החדש מביא עמו ממשק מצלמה בעל עיצוב חדש לחלוטין, שילוב בינה מלאכותית על מנת ללמוד את הרגלי המשתמש, עדכונים קטנים אך שימושיים ברמת הממשק כמו אפשרות עריכה מידית לאחר צילום מסך, מצב ‘נא לא להפריע’ משופר ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים