הלאנצ’ר הרשמי של ה-Pocophone עומד לצאת מגרסת בטא וזמין בחנות גוגל פליי 

לוגו הלאנצ'ר של מכשיר הפוקופון (תמונה: Google Play) לוגו הלאנצ’ר של מכשיר הפוקופון (תמונה: Google Play)

מכשיר ה-Pocophone F1 הכה את השוק כרעם ביום בהיר, עם תג מחיר אטרקטיבי ומפרט של מכשירי דגל, ואין ספק כי זה הוא אחד המכשירים המפתיעים של השנה. אחד המאפיינים העיקריים של מכשיר הפוקופון היא ההתמקדות במהירות, המוטו שליווה את השקת הסמארטפון היה “Master of Speed“, ולא מהסיבה המובנת מאליה.

הצוות מאחורי פיתוח המכשיר החדש שעבר דרך ידיה של שיאומי המפרנסת, זכה להשקעה רבה גם בצד התוכנה והממשק. הממשק איתו מגיע הפוקופון הוא ממשק המזכיר בלא מעט צורות את ממשק ה-MIUI שמגיע עם מכשיריה של שיאומי, אך זה כולל לא מעט שינויים שנעשו לפני ומאחורי הקלעים, ואלו הם השינויים שקובעים את חוויית השימוש.

את הלאנצ’ר הרשמי של המכשיר ניתן להוריד כבר ברגעים אלו דרך חנות Google Play וליהנות ממגוון האפשרויות אותן הוא מציע. הלאנצ’ר מגיע עם אפשרויות רבות כמו חלוקת האפליקציות במגירת היישומים לפי צבעים, חיפוש לפי אותיות מ-A עד Z, מגוון אנימציות זריזות המלוות את השימוש הכללי בממשק, תמיכה בחבילות אייקונים ועוד.

לאנצ'ר הפוקופון (תמונה: Google Play)
לאנצ’ר הפוקופון (תמונה: Google Play)

הלאנצ’ר אותו ניתן להוריד מחנות האפליקציות זכה כבר ליותר מחצי מיליון הורדות עם לא מעט ביקורות טובות, כש-3293 ביקורות מסתכמות לציון ממוצע של 4.3 בחנות הגוגל פליי. הלאנצ’ר עצמו שוקל 16 מגה-בייט בלבד, תומך במכשירים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.0 ומעלה, ושומר על קצב עדכונים ראוי, כאשר העדכון האחרון שהוא קיבל היה לפני כשלושה ימים בלבד.

להורדת הלאנצ’ר מחנות ה-Google Play לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים