מהדורת הפלטינום היקרה של Fallout 76 לא כוללת את המשחק עצמו

Fallout 76 כבר מעבר לפינה. סבב בדיקות הבטא של המשחק אמור להתחיל בשבוע הבא, ב-23 לחודש, והמשחק עצמו מתוכנן לצאת בנובמבר. סביר להניח שבזמן זה גיימרים רבים בוחנים את מהדורות המשחק השונות ומתלבטים לגבי המהדורה המתאימה להם ביותר. ובכן, כדאי לשים לפרט מאוד חשוב: מהדורת הפלטינום של המשחק, במחיר 115 דולרים, אינה כוללת את המשחק עצמו.

המהדורה החגיגית מגיעה עם חפצי אספנות שונים: הדפס אומנותי מהמשחק, שלושה פנקסים, גלויות, פוסטר דו-צדדי עם מפה, מדריך פרימה מיוחד לאספנים (שמגיע בעותק דיגיטלי ופיזי), ומארז אספנים מיוחד. בעוד שבאתר של בת’סדה ברור כי המהדורה אינה כוללת את המשחק עצמו, בחנויות אחרות ברשת הדבר יכול להיות מעט מבלבל יותר. למשל, בדף המכירה הזה באמזון קשה יותר לשים לב לפרט החשוב, שכתוב בקטן בתחתית התיאור.

למזלנו, Fallout 76 מגיע במספר מהדורות אחרות שניתן לבחור מהן: המהדורה הרגילה (Fallout 76 Standard Edition) במחיר של 60 דולרים, מהדורת חגיגת שלוש-מאות (Fallout 76 Tricentennial Edition) במחיר 80 דולרים, ומהדורת האספנים שכוללת קסדת שריון מהמשחק (Fallout 76 Power Armor Edition) במחיר 200 דולרים.

Fallout 76 הוא הכותר הבא בסדרת משחקי התפקידים המצליחה, Fallout. הפעם המשחק מתרחש בתקופה מוקדמת יותר, שבה עדיין לא הוקמו היישובים והקהילות המוכרות שצמחו לאחר מכן. בניגוד למשחקי Fallout הקודמים, Fallout 76 הוא משחק מקוון שבו אפשר לפגוש שחקנים אחרים (וגם להפיל עליהם פצצות אטום). המשחק נועד לצאת ב-14 בנובמבר ל-Xbox One, PlayStation 4 ולמחשב האישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים